petek Opublikowano 6 Sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2024 Czy zbyt słabo dokręcona świeca zapłonowa i spowodowany tym przedmuch może być przyczyną spalania stukowego i metalicznego pukania jak przy zbyt dużym luzie zaworowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 7 Sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2024 (edytowane) W żadnym wypadku. Spalanie stukowe (przedzapłon) to albo paliwo o za niskiej liczbie oktanowej (bardzo rzadko) albo żarzące się nagary w komorze spalania (większość przypadków). Spalanie stukowe to takie jakby dzwonienie z silnika, ale w większości dopiero pod obciążeniem. Jeżeli coś ci stuka bez dobrego obciążenia to nie spalanie stukowe tylko cokolwiek innego co stuka. Jeżeli możesz to zajrzyj do komory spalania jakąś kamerką jak to wygląda, czy są nagary. Chyba że świeca czarna od nagaru i to od niego idzie, ale w takim razie wstydź się ;) i natychmiast ją zmieniaj! Edytowane 7 Sierpnia 2024 przez Buber Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.