paweluritto357 Opublikowano 24 Lipca Udostępnij Opublikowano 24 Lipca witam, Zmieniłem silnik w moim Bartonie ranger classic 50, z 50 ccm na 72 ccm podłączyłem całą elektrykę i obrotomierz i lampa przy niskich obrotach nie działa dopiero po dodaniu gazy zaczyna reagować co może być przyczyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 25 Lipca Udostępnij Opublikowano 25 Lipca Może piny w złączach silnika są inaczej obsadzone. Porównywałeś czy są te same kolory przewodów w tych samych miejscach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweluritto357 Opublikowano 25 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca Piny sprawdzałem, myślałem nad zamontowaniem starej obudowy Magneto. Dało by to radę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 25 Lipca Udostępnij Opublikowano 25 Lipca Tak, może to pomóc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweluritto357 Opublikowano 25 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca Założyłem stary iskrownik wszystko działa ale motor po chwili zaczyna gasnąć i nie równo pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 25 Lipca Udostępnij Opublikowano 25 Lipca Może zrób zdjęcia podmienianych części,bo trudno pomóc, jeśli nie widzimy podmienianych wtyczek, dekli albo stojana prądnicy, czy impulsatora zapłonu. Prawdopodobnie są tam na tyle duże różnice, że bez modyfikacji nie będzie to idealnie pasować. Powiedz czy po wymianie jest zauważalny wzrost mocy? Warto robić takie przeróbki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweluritto357 Opublikowano 25 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca (edytowane) Stary iskrownik jest po prawej stronie. Kable w nowej mają kolor zielony, niebiesko biały,czarny i 2 żółte Edytowane 25 Lipca przez paweluritto357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Lipca Udostępnij Opublikowano 25 Lipca Stary i iskrownik mial jedna cewke zaplonowa i druga zasilajaca elektryke, czy byl w tym motorowerze akumulator? Nowy ma juz pelen jednofazowy alternator z ktorego masz 2 zolte przewody, zielona mase i niebieko bialy i czarny to przewody zaplonowe. Moze byc tak ze w nowej instalacji altek laduje akumulator, a tego w twojej starej nie bylo? Wskazuje na to objaw, ze wszystko dziala przy wyzszych obrotach a nizej nie co pokazuje brak dostawy pradu przy niskich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweluritto357 Opublikowano 26 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca Motorower posiada akumulator, stary też lądował normalnie akumulator. Czy da się jakoś przerobić instalacje żeby wszystko działało czy lepiej oddać Moto do serwisu żeby samemu nie zepsuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lipca Udostępnij Opublikowano 26 Lipca Nie wiem jakie sa twoje umiejetnosci naprawy instalacji elektrycznej wiec ciezko odpowiedziec. Sama instalacja powinna byc dosc prosta, masz moze schemat zeby tu wrzucic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweluritto357 Opublikowano 26 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca Schematu niemam, a w elektryce za dobry nie jestem ale coś potrafię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 26 Lipca Udostępnij Opublikowano 26 Lipca Moim zdaniem wystarczy do nowego silnika zostawić stary dekiel ale też stare magneto. Albo niech są to te nowe elementy, ale wymaga to przerobienia instalacji elektrycznej i wymiany regulatora ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweluritto357 Opublikowano 26 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca Magneto jest takie same jak w starym silnik, a regulator napięcie muszę dobrać do mocy silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 26 Lipca Udostępnij Opublikowano 26 Lipca Magneto jest raczej inne, chodzi w nim też o sterowanie impulsatorem zapłonu, prawdopodobnie jest to ustawione inaczej. Regulator napięcia nie dobiera się do mocy silnika, a do ilości przewodów wychodzących z prądnicy. Dobiera się też do mocy pradnicy , ale to parametr który nie jest zaznaczany na regulatorach. Pomińmy to, ponieważ to mała prądnica i każdy regulator z odpowiednią ilością przewodów się sprawdzi. Zrób zdjęcie by było dokładnie widać kolory przewodów od stojana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweluritto357 Opublikowano 27 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.