Sputnick Opublikowano 16 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2004 Witam!Co trzeba zrobic w silniku 50 aby zwiekszyc pojemnosc na 70 ? Slyszalem ze wystarczy cylinder ,tlok i glowica z SR70 ale trzeba powiekszyc otwor w karterach. Czy ktos stosowal ta przerobke ? I czy wal jest ten sam w 50 i 70.Jaka jest zebatka z przodu w silniku w skuterku ? Sputnick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 16 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2004 Ja miałem taką przeróbke. Włu nie zmieniałem . Tylko tłok , głowice, i cylinder.Kartery trzeba roztoczyć bo cylinder 70ccm ma wieksza tuleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 17 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 Witam!Duzo dala ta przerobka ? Jaki jest koszt powiekszenia otworu i gdzie to mozna zrobic ? Zastanawiam sie tez nad zestawem z kemotu za 320zl "Wzrost mocy w Simsonie z 3,7 na 9 KM oraz prędkości obrotowej 5500 na 8500 obr/min." tylko nie wiem czy w to wierzyc. Ktora przerobka da mi wiecej mocy ? Pozdrawiam Sputnick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacho 15 Opublikowano 17 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 Zastanawiam sie tez nad zestawem z kemotu za 320zl "Wzrost mocy w Simsonie z 3,7 na 9 KM oraz prędkości obrotowej 5500 na 8500 obr/min." tylko nie wiem czy w to wierzyc Ja na twoim miejscu bym esperymętował bo chyba do tego służy simson ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 17 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 "Wzrost mocy w Simsonie z 3,7 na 9 KM oraz prędkości obrotowej 5500 na 8500 obr/min." Buhahaha :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Simson w zyciu nie osiagnie 9KM - chyba, ze go z przepasci zrzucisz i predkosc na moc zamienisz :mrgreen: , 5KM ... moooze... 7KM to juz rakieto z NOSem :mrgreen: . Ten zestaw to shit - lepiej kup sobie nowy cylinder, walek, lozyska, wypoleruj kanaly bla bla bla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 17 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 z kemotu za 320zl "Wzrost mocy w Simsonie z 3,7 na 9 KM oraz prędkości obrotowej 5500 na 8500 obr/min." tylko nie wiem czy w to wierzyc. Pozdrawiam Sputnick Co do tych 9 KM to w to nie wierze...zreszta walu nie musisz zmieniac, najwyzej szybciej go oddasz do regeneracji. Ale z tymi 8,5k obr/min to chyba na luzie dajac manete do oporu, nie wiem ile simek s51 ma max. obr. ale na wysokich on juz wyje, i zdaje sie jakby wal mial wyjsc bokiem...W razie gdybys wymienial, to upewnij sie jakiej produkcji sa te elementy - zapewne plskie...Acha: wez pod uwage ze elementy silnika przystosowane do optymalnej mocy 3,6 KM beda dostawaly po dupie przy "9 KM". Do tego tlumik, przystosowany do tej pojemnosci (mozliwe ze ten stary z simka tez bedzie ok. - nie wiem dokladnie). Cos tez (chyba) bylo mowione o sprzegle, by z sr70 zamontowac. Jak dla mnie to kasa wywalona w bloto! Po co? Silnik 50cm^3 to dobry motor, po co to niszczyc....? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 17 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 Czesci w tym zestawie 9km sa z RZT POWER czyli made in germany i to mnie troche przekonuje. Po prostu nie wiem co lepiej robic ,czy niszczyc kartery i robic 70 czy to rzt power (koszta beda podobne) Pozdrawiam SPutnick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 17 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 No taki cylinder troche daje... nie są to fenomenalne osiągi.. ale zawsze coś ;) Nie kupuj na AGMOCIE... jeden wielki kicz... jak jest z jakością Kemotu?? wie ktoś?? Ps.: Jak chcesz zrobic strzałke z simka to na www.rztpower.de są zestawy tuningowe za 2000 ( cylinder membranowy itp ) ( joke of course ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 17 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 Czesci z RZT - komplet "sport 70" kosztuje 229 Eur a to za 320 jak napisales to moze byc tylko polskie gowno recyckling po zuzytych gownianych tlokach itp.zreszta zobacz: "Komplettkit Sport S70 FĂźr S70, 8 PS.Ab diesem Jahr bieten wir diese Sportzylinder auch in einem Komplettkit an, um eine mĂśglichst preiswerte Alternative zum Komplettumbau zu liefern. Hier sind neben den Zylinder unser Tuningvergaserkit 19mm sowie der Sportauspuff S (oder preiswerter) im Lieferangebot. 229.00 Euro " No i nie daje 9 tylko 8 KM. Jest tez kit za 99 eur ale to standard do 70 czyli okolo 6 KM - bez (chyba) glowicy - Zylinderkopf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 17 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 No i nie daje 9 tylko 8 KM. 8KM ... w simku ?! ... luuuuudziTo prawie tyle co DT czy ponadprzecietne enduro.Nie wierze w to - chyba, ze kto mi pokaze wykres z hamowni - wlasny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Buhne Opublikowano 17 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 Icea, ja tego nie wymyslilem, to sa dane z RTZ Power, a ile on am a naprawde to mnie nie obchodzi... Dla mnie moze miec nawet i ze 30 KM, i tak bym nie kupil, bo simek to za slaba konstrukcja na wieksze moce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 RTZ Power robi naprawde cylindry które maja 8,5 KM ale on uzyskuje dopiero tą moc przy założeniu do niego większego gaźnika, sportoweo filtra powietrza i całego wydechu czyli koszt wzratsa 4 krotnie. Te cylindry oprócz chłodzenia powietrzem iczym sie nie różnia od cylidrów nowych japońskich 50ccm niektóre z nich maja nawet membrane i nikasyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 Swiat na glowie staje :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 RTZ Power robi naprawde cylindry które maja 8,5 KM ale on uzyskuje dopiero tą moc przy założeniu do niego większego gaźnika, sportoweo filtra powietrza i całego wydechu czyli koszt wzratsa 4 krotnie. Te cylindry oprócz chłodzenia powietrzem iczym sie nie różnia od cylidrów nowych japońskich 50ccm niektóre z nich maja nawet membrane i nikasyl. no pewnie ze te 8 koni jest mozliwe, czemu nie tylko to juz nie bedzie simsonowy silnik :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 http://www.simnson.kozmin.pl/index.phpNA tej stronie jest dość dużo o tuningu simsona ,miłej lektury ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.