rafizacisze Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Witam wszystkich posiadaczy motorka Kawasaki VN 750! W naszym kraju istnieje znaczna grupa posiadaczy chooperka Kawasaki VN 750!. Proponuję, aby stworzyć klub uzykowników tego niewatpliwie sympatycznego motorka. Możemy stworzyc organizację, która będzie organizować zloty, pomagać sobie w utrzymaniu sprawności sprzetu, swiadczeniu sobie pomocy wzajemnej itd. Silna enklawą zamknięta sa właściciele Harley'ów. Nasza przyszła organizacja - w zalezności od głosów jej przyszłych członków może byc zarówno organizacja zamkniętą jak i tez otwartą. Prosze wszystkich zainteresowanych o wypowiedź, czy pomysł jest ciekawy, i czy znajdzie zwolenników. mamy na organizację cały sezon zimowy!:eek2: Pozdrawiam BYŁ kiedys fajny sklep kawasaki w Warszawie na ul. Narocz gdzie podziali się ci ludzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokers Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 (edytowane) Witam szanownych posiadaczy VN 750! Chciałbym się dowiedzieć co naprawialiście w motorach z rocznika 86-89? i ile w sumie te zabiegi was kosztowały? Roczniki o których mowa kosztują 6-7 tys. Zastanawiam się ile bedę musiał mieć gotówki przygotowanej w drugiej kieszeni gdyby sprawy poszły nie tak i po krótkim czasie kawa zaczęłaby sie psuć (alternator, wodzik skrzyni biegów itp..) Edytowane 7 Grudnia 2008 przez kokers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryo Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Witam szanownych posiadaczy VN 750! Chciałbym się dowiedzieć co naprawialiście w motorach z rocznika 86-89? i ile w sumie te zabiegi was kosztowały? Roczniki o których mowa kosztują 6-7 tys. Zastanawiam się ile bedę musiał mieć gotówki przygotowanej w drugiej kieszeni gdyby sprawy poszły nie tak i po krótkim czasie kawa zaczęłaby sie psuć (alternator, wodzik skrzyni biegów itp..) Witaj . Ja swoim VN 750a przejeździłem cały sezon bez najmniejszego problemu - rocznik1989 wersja amerykańska . Teraz tez robię tylko wyminę płynów i kosmetyke . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piegusek Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Witam wszystkich posiadaczy i sympatyków VN 750 jestem świeżym posiadaczem VN kupiłem go jesienią ma 30000 mil przebiegu i kilka usterek bardziej kosmetycznych czy możecie podpowiedzieć gdzie można się zaopatrzyć w części najlepiej używane Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszczu86 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Allegro, e-bay. Sam się tam zaopatruję ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Może ktoś wie gdzie można zregenerować zęby wałków rozrządu. Chce wymienić łańcuchy ale na zębach są ślady od współpracy z łańcuchem i obawiam się że przyspieszy to zużycie nowych łańcuchów. Używane wałki rozrządu, które oglądałem też mają takie ślady, więc pozostaje tylko regeneracja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek71 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Witam wszystkich forumowiczów, potrzebuję osłony wydechów, tą z prawej strony, może ktoś ma ciche wydechy i chciałby się pozbyć? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonDrifter Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Może ktoś wie gdzie można zregenerować zęby wałków rozrządu. Chce wymienić łańcuchy ale na zębach są ślady od współpracy z łańcuchem i obawiam się że przyspieszy to zużycie nowych łańcuchów. Używane wałki rozrządu, które oglądałem też mają takie ślady, więc pozostaje tylko regeneracja. Witam wszystkich VN-owiczów :crossy: zębatka to nie zęby i żaden dentysta tu nie wiele poradzi, jak świat światem rozrząd wymienia się - kompletny i już. :banghead: A tak a propos to zębatka nie powinna być stałym elementem wałka rozrządu (jeszcze do mojego nie zaglądałem ale w innych tak jest) :buttrock: A tak nawiasem mówiąc to Ferdek Kiepski ma takie powiedzenie " zęby moje zęby, gdyby nie te zęby to by była dupa Panie Pażdzioch z gęby" :icon_mrgreen: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Dowiadywałem się u fachowców i faktycznie nie można zregenerować tych zębatek. Stanowią one całość z wałkiem więc niema możliwości za bardzo dotoczyć nowej zębatki. Regeneracja jest niemożliwa z powodu małej ilości materiału spawanie spowodowałoby jego osłabienie. Suma sumarum pozostaje kupić używki w dobrym stanie. Dowiedziałem się jeszcze że te uszkodzenia mogą być spowodowane zbyt mocnym naciągiem łańcucha. Poprzedni właściciel wymienił sprężyny napinaczy na mocniejsze. Chrakterystyczne dla tych uszkodzeń kół zębatych jest to że niektóre zęby są nieruszone, a następne zjedzone do połowy. Mam pytanko odnośnie łańcuch napędzającego pompę oleju wydaje się być luźny, ale żeby sprawdzić to dokładnie musiałbym rozpołowić silnik. Jest sens to robić, luż nie jest wielki, napinacz tego łańcucha raczej nie jest dociskany żadną sprężyną chba że jakoś hydraulicznie. Wie kotś może jak to działa? Pozdrawiam. Byle do wiosny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek71 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Witam, mam pytanie do posiadaczy vn 750 jeździ ktoś może na oponie 170/80/15, da się to założyć? Jest większy wybór niż 160/80/15. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 To tylko po 5mm więcej na strone.Więc nie powinno być żadnego problemu. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liartez Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 (edytowane) Witam wszystkich Mam takie trochę głupie pytanie: Przejrzałem serwisówkę do VNa i nigdzie nie mogę znaleźć gdzie jest cholerny filtr paliwa? Z angielskiego nie jestem jakiś tam ułomek, manualnie też nieźle sobie radzę ale to moje pierwsze moto i nigdzie nie mogę się tego doczytać a nie chcę dłubać bez sensu żeby czegoś nie spieprzyć. Podpowiedzcie proszę a najlepiej podeślijcie jakieś foto. Chodzi o wersję szwajcarską A5 rocznik '89 Pozdr Edytowane 24 Stycznia 2009 przez Liartez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek71 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 To tylko po 5mm więcej na strone.Więc nie powinno być żadnego problemu. Dzięki kolego jest założona 160 i za dużo miejsca tam już nie ma (przy wale) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 (edytowane) Witam wszystkich Mam takie trochę głupie pytanie: Przejrzałem serwisówkę do VNa i nigdzie nie mogę znaleźć gdzie jest cholerny filtr paliwa? Z angielskiego nie jestem jakiś tam ułomek, manualnie też nieźle sobie radzę ale to moje pierwsze moto i nigdzie nie mogę się tego doczytać a nie chcę dłubać bez sensu żeby czegoś nie spieprzyć. Podpowiedzcie proszę a najlepiej podeślijcie jakieś foto. Chodzi o wersję szwajcarską A5 rocznik '89 Pozdr Filtr masz w kraniku , popatrz tu: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1989-a5-vn75...list/F2410.html a tak w ogóle to dlaczego o to pytasz? Edytowane 26 Stycznia 2009 przez maniek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liartez Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 a tak w ogóle to dlaczego o to pytasz? Kupiłem swojego Vulcana okazyjnie jesienią i jak to często z okazjami bywa dość szybko wyszło parę usterek (na szczęście drobnych), więc teraz sprawdzam po kolei wszystko co może być jescze nie tak, żeby nic mnie nie zaskoczyło w nowym sezonie. Przy okazji pytanie do wszystkich: Jakie macie szyby w swoich Vulcanach? Jakie modele, gdzie kupowane itd? Pytam bo zaczynam się rozglądac za jakąś szyba do mojego a nie chcę trafić na jakąś minę. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.