thors Opublikowano 14 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 Witam motomaniaków 250 cm3 4T enduro jakie?? Jaki wybór??, bo musze sobie podsumować pewne rzeczy ;) Oczywiscie z mozliwością do rejestracji, kierunki, full oświetlenie, używane. Wiem ze jest tego mało ale co radzicie?Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 Napisz ile masz kasy to wtedy bedzie można konsruktywnie doradzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 14 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 No powiedzmy 20. 000 przykładowo :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 14 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 No na pierwszym miejscu to Yamaha yz 250F :mrgreen: Ale jak z homologacją to może wr 250F, ale to juz nie to samo ;) Z tym, że to pewnie więcej by CIę wyniosło.z 250 trochę starszych i mniej wyczynowych klxa 250, słyszałem na jego temat same dobre opinie.I podobno wybacza dużo błędów, pozatym jest mało awaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekD Opublikowano 14 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 Tak naprawde to nie masz wielkiego wyboru - bo w zasadzie tylko Yamaszka WR250F jest godna polecenia.Ale do 20 000 zl to i 400 kupisz (ja bym sie nawet nie zastanawial). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 14 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 fabrycznie nowe husqvarny TE 250 kosztują 26999zł wiec moze lepiej troche dozbierac i kupic nówke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 14 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2004 Ale do 20 000 zl to i 400 kupisz (ja bym sie nawet nie zastanawial). A ja bym sie jednak zastanawial. Mysle ze dla poczatkujacego taka WRka 250 bedzie wystarczala, az nadto. A dla srednio doswiadczonego rowniez.Co do YZ250 a WR250, to silnik jest chyba ten sam, roznia sie napewno skrzynia biegow i wydechem. Pytanko do Dominika. Twoji znajomi z sokola, maja zdaje sie WRki 250 albo przynajmniej jeden. Czy zmienial ktorys wydech na jakis inny? Jesli tak to jakie efekty? Bo ten seryjny ponoc mocno przytyka sprzeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 15 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 Ale ludziska to ma mieć kierunki i full oswietlenie, więc o YZ to nawet nie che słyszeć ;). A 250 bo mniej spala.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 Jezeli jestesmy jeszcze przy Yamaszce to ja mam pytania. Glownie o podstawowe roznice pomiedzy WR426 i WR450 ? Mozna jeszcze trafic 426 z rocznika 2003, a od 2003 zdaje sie ze produkowane byly tylko i wylacznie juz 450-tki. Wiec jak wnioskuje to pewnie jeszcze motocykle ktore gdziejs sie uchowaly po salonach ? Do tego 426 nie ma rozrusznika ?? A poza tym oprocz pojemnosci jakie zmiany ? Bo w roczniku 2003 byly dosyc spore zmiany i dotyczyly wielu elementow. Natomiast czy miedzy 2003 i 2004 sa jakiejs roznice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 15 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 Podejrzewam ze standard, czyli zwiekszona srednica cylindra a zmniejszony skok, wieksze srednice zzaworów, krzywki na wale rozrządu.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 Witajcie.Otóż wr 250 i yz 250 to ZUPEŁNIE inne motocykle.Jeździłem obudwoma i czuć dużą róznice.Przedewszystkim yz ma lepsze zawieszenia, co do rejestracji to podobno w yamsze mozna kupić kit homologacyjny i normalnie miec na nia papiery.Co do silnika to tak, napewno ma inne wałki rozrządu, przez co ma wyższą moc, niestety jednak trzeba się przygotowac na większ ekoszty eksploatacji, cześciej wymienia się takie rzeczy jak tłok, korba itp.A wr znowu jak na wyczynówke jest mało obsługowa, ;) Praktycznie przez sezon nic nie trzeba w niej robić, a i zawiesznia ma dużo słabsze.Dlatego też wszyscy w zawodach jeżdza yztami, oczywiście z dorabianymi lampami ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 i czuć dużą róznice. Z tym sie zgadzam. Ale co do reszty mam pewne watpliwosci. Poszukalem i przeczytalem troche informacji, wiec podziele sie nimi. Roznice miedzy WR , a YZ (tlumaczenie z niemieckich materialow): Najwieksza roznica miedzy WR 250F , a YZ tkwi w skrzyni biegow. W wersji enduro, powinno piec biegow optymalnie odpowiadac na zapotrzebowania enduromaniakow (moj przyp. YZ miala 6 biegow, ale na 2005 ma tez 5 biegowa skrzynke). Poza tym w standartowym wyposazeniu jest alternator oraz polepszony system chlodzenia z wieksza chlodnica. Dalsze roznice to, swiatlo z przodu i z tyl, ogumienie (przyp. ale to oczywiscie drobnostka) i boczna stopka. W miejsce aluminiowych amortyzatorow, zamontowano stalowe. To bylo takie krotkie tlum. o roczniku 2001. W 2003 czy 2004 napewno sie jeszcze WRka i YZeta roznily wydechami. Oprocz tego YZ vs WR - 2005 : - silnik taki sam- zawieszenie o takich samym skoku i konstrukcji, inne nastawy fabryczne- hamulce takie same- fabryczne ogumienie inne i tylna felga 80/100-21 i 100/90-19 vs 90/90-21 i 130/90-18 - wymiary i rozstaw osi identyczne- 7 vs 10 l zbiornik- 94,5 KG vs 105 KG A teraz o zmianach na 2003, dotyczy WR-ki : Silnik:- kompaktowy i lekki rozrusznik elektryczny- nowa dzwignia goracego startu przy kierownicy- automatyczny dekompresator- wzmocnione korbowody - efektywniejszy system smarowania Reszta: - nowy 10-litrowy zbiornik paliwa, tak skonstruowany aby srodek ciezkosci byl lepiej rozlozony- kompletne oswietlenie- 18 calowe tylne kolo- stopka- lekka rama z podwojnych scianek- radykalnie nowy ksztalt w okolicy baku, siedziska, i wlotu powietrza- nowy lekki, tyl ramy z rorek o czworokatnym przekroju- plaskie siedzisko- tylni blotnik i boczki o nowym ksztalcie- nowy tylni wahacz- lzejszy przedni zacisk hamulcowy- zmodyfikowane elementy tylniego hamulca- zmodyfikowane prowadzenie lancucha w miejscu mocowania tylniego wachacza oraz przy tylnim prowadzeniu lancucha (mocowanym do wahacza)- nowe lzejszy docisk sprzegla W przypadku WR450 2003 , to glowna zmiany dotycza glownie silnika - zupelnie nowy silnik oparty na motorze z YZ450. Reszta podobnie jak w 250tce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 16 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2004 A co myslicie o exc raceing 250?? Slszalem ze to nieudane moto??Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 16 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2004 A co myslicie o exc racing 250?? Slszalem ze to nieudane moto?? Yeah - po czesci zgadza sie, polecam MOTOCYKL z wrzesnia. Jest tam test cwiartek : Honda, Yamaha, KTM, Husqvarna. Ogolnie to stwierdzili ze swietny osprzet, ale slabiutki silnik. JAk chcesz to moge zeskanowac i Ci wyslac. Tu 2 linki do testow WR250 kontra EXC250, z tym ze po niemiecku. Moze kiedys w wolnej chwili to przetlumacze.http://www.wr400f.de/vt250.htmhttp://www.enduro.de/modules.php?name=News...article&sid=171 A moze 200 EXC? To jest ponoc bardzo udany sprzet. Tyle, ze to jest dwusow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 16 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2004 Otóż wr 250 i yz 250 to ZUPEŁNIE inne motocykle. Zgadza sie YZka to typowy cross , zawieszenie super do skoków i jazdy z hard terenie no i silnik ma większą moc ale też exploatacja jest droższa, a WRka hym... to zupełnie co innego podpada pod wyczynowe enduro(niby) ale moc i zawieszenie zupełnie inne niż w YZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.