Gość alfonso Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 Gratulacje z zakupu, przeglądałem wiele modeli motocykli myślałem o suzuki bandit, lecz kto wie czy to nie będzie Honda Transalp! Pozdrowienia... :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bern Opublikowano 27 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2004 mam supertenerke i w dwie osoby poleciala cos kolo licznikowego 200. nawet Maniek byl zdziwiony ze ten sprzecik tyle wyciagnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PUFF Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Gratuluje wyboru!Mam nadzieje, ze bedziesz zadowolony z motocykla. Mialem podobny dylemat jak Ty przy wyborze sprzeta. Wybralem i nie zaluje.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzieju Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Czyżby Afryka była taka wolna???????Chyba nie do końca. Ja mam oryginalny napęd : 16-> 49 zębów, więc raczej krótkie przełożenie.Ostatnio zrobiłem z kolegą jadącym EVO 5 (4.8s do 100) sprint do 150km/h, i ........dobiliśmy równo.Zważywszy że musiałem umiejętnie zmieniać biegi (z powodu niemłodego sprzęgła) wynik chyba dobry :banghead: .Inna próba, do setki paneuropean (100KM) też nie dał rady.A V-max mojej Afryki wychodzi do 180km/h.Jak na 650-kę i 50KM mocy chyba nieźle.?????Ostatnie cyferki ,....to skromny apetyt na paliwo.Normalnie jeżdżąc wychodzi ok 5 - 5.3l/100, na spokojnej trasie można wyjść ciut poniżej 5l. Oczywiście XTZ Suprr Tenere ma więcej KM, ale Honda przewyższa ją pod paroma względami.Z wielu testów Afryka wychodziła na 1 miejsce ....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzieju Opublikowano 29 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2004 Czyżby Afryka była taka wolna?????? Ostatnio z kolegą zrobiliśmy małą próbę, On leciał swoim EVO 5 ( 4.8 do 100) a ja swoją XRV 650 (50KM).Próbę zakończyliśmy na ok 150km/h, wynik ......sprzęty szły równo.Jeżdżę na seryjnym przełożeniu 16->49, raczej krótkie, ale dające dobrego kopa z miejsca.V-max do 180km/h, chyba dobry wynik. Dodam że do tej prędkości dochodzi spokojnie bez ociagania sie, a ja siedzę wyprostowany.Jeśli chodzi o paliwko to zadowala się przy normalnej jeździe ok 5-5.3 l , w spokojnej trasie może nawet ciut ponizej 5l. Zeby wyjść ponad 6l trzeba ją trochę pogonić.Nowsze afryki (750/ 60KM) mają dłuższe przełożenie 16->46 no i 20kilka kg wiecej. Praktyka pokazuje że one palą ok 1-1.5 l więcej niz 650-ka. Oczywiście XTZ super tenera ma więcej KM, ale Honda jak narazie nie oddała pola w testach konkurentom.Nawet z większymi silnikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzieju Opublikowano 30 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2004 No ja pisałem o 750. Z twoich wyliczeń wychodzi że się wszystko zgadza' date=' bo jeśli twoja pali 5l przy sp[okojnej jeździe to jak się doda 1,5l to wychodzi mniej więcej tyle co ja podałem. Założyłem do Africy na tył 40 zębów i jest spoko, odejście ma a prędkość max się zwiększyła. A przelotowa jest przy niższych obrotach.Jeśli chodzi o XTZ to przewyższa Africę jedynie mocą silnika i to jest według mnie jedyna jej przewaga, całą resztę Honda ma lepszą[/quote']Hmm, z 46 na 40 zębów.......czy dużo straciła na odjeżdzie????? o ile spadły obroty przy 100km/h w stosunku do oryginału(46)??? i o ile podskoczyła V-max????Też myślałem o mniejszej tylnej zembatce ale musiałbym ciut krótszy łańcuch założyć, może następnym razem pokombinuję, jeżdżąc przeważnie po twardym dłuższe przełożenie lepiej się sprawuje. Zwłaszcza przy długich traskach.Zawsze można sobie tylną dokupić i zakładać przed jakimś dalszym wyjazdem :) Ps. niechcący wysłało mi dwa posty :? :oops: :banghead: :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzieju Opublikowano 4 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2004 Tak, trzeba montowac skrócony łańcuch.Najwyżej następnym razem pokombinuję. tylko jak jest teraz nowy to pewnie trochę pochodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 10 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2004 180 z palcem w d......Honda XRV tyle leci? Nie wierze. I nie zgadzam sie z tym ze XTZ jest tylko pod wzgledem mocy lepsza od XRV.XTZ ma lepsze zawieszeniedo szybkiej jazdy. Ma nieporównywalnie wiekszego kopa i max pred. Kiedys jadąc z kumplem (razem jakies 180kg) objechałem goscia na XRV750 który jechał w pojedynke. Tylko na jedynce jechał obok mnie, potem baju baj... Poza tym wcale XRV nie pali mniej od XTZ. To zalezy od konkretnego egzemplarza. Moja jadac do 120 zawsze spala około 5,7l/100km. A przy 150-170 z maksymalnym obciażeniem (2 osoby + bagaz) wyszło 7,5l/100km. Niech żyje SUPER TENERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 10 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2004 Na mniejszej zębatce spoko w każdym razie tyle pokazywal prędkościomierz w moim motocyklu a jechałem obokPredkosciomierze zawyzaja (i to znacznie), szczególnie duzy błąd jest przy duzych predkosciach, tak, ze przy licznikowych 180km/h mogło byc max 170! Honda przy jeździe na opór pali 8l a w twoje zużycie paliwa z takim obciążeniem i z takimi prędkościami nie wierzę, chyba ze prędkośc oscylowała w okolicach 150 a kilka razy sięgnęła chwilowo 170Predkość oscylowała wokół 160, czasem wiecej, czasem mniej, ale w 90% drogi było 160km/h.Nie twierdze, że XRV to badziewie, ale niezgadzam sie ze pod kazdym wzgledem jeste lepsza od XTZ bo nie jest!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzieju Opublikowano 11 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 180 z palcem w d......Honda XRV tyle leci? Nie wierze. I nie zgadzam sie z tym ze XTZ jest tylko pod wzgledem mocy lepsza od XRV.XTZ ma lepsze zawieszeniedo szybkiej jazdy. Ma nieporównywalnie wiekszego kopa i max pred. Kiedys jadąc z kumplem (razem jakies 180kg) objechałem goscia na XRV750 który jechał w pojedynke. Tylko na jedynce jechał obok mnie, potem baju baj... Poza tym wcale XRV nie pali mniej od XTZ. To zalezy od konkretnego egzemplarza. Moja jadac do 120 zawsze spala około 5,7l/100km. A przy 150-170 z maksymalnym obciażeniem (2 osoby + bagaz) wyszło 7,5l/100km. Niech żyje SUPER TENERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nie wiem jak jest z błędem wskazań ale spokojnie dochodzę do 180 licznikowego.Jeśli chodzi o przyśpieszenie to polecieliśmy do 150km/h ja swoją XRV650 a kolega EVO 5 (4.8s do 100), wynik .......równo.Zapewniam że kolega wie do czego służy gaz.Aha, możliwe że Afryki 650 są ciut żwawsze niż 750.......Co do jakości Afryk na + względem XTZ-ek.....jest to ocena ludzi testującuch setki motocykli a nie zwykłych zjadaczy kilometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gossy Opublikowano 11 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2004 ..... Kiedys jadąc z kumplem (razem jakies 180kg) objechałem goscia na XRV750 który jechał w pojedynke. Tylko na jedynce jechał obok mnie, potem baju baj... Poza tym wcale XRV nie pali mniej od XTZ. To zalezy od konkretnego egzemplarza. Moja jadac do 120 zawsze spala około 5,7l/100km. A przy 150-170 z maksymalnym obciażeniem (2 osoby + bagaz) wyszło 7,5l/100km. Niech żyje SUPER TENERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Do objezdzania czegokolwiek sluza inne sprzety - moze koles na Africe po prostu widzac was w pozycji "objezdzajacych" :) odpuscil, nie kazdy musi sie scigac.Co do wyboru XRV vs. XTZ to sam mialem dylemat, czy bede zalowal wyboru Afryki? zobaczymy ...Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Witam, powiedzcie mi proszę czy w Africe Twin klank silnika jak by cały czas rozrusznik był zasprzęglony to normalne zjawisko? Dodam że po podkręceniu gazu cichnie. Pozdro wszym i do siego sezonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Witam, powiedzcie mi proszę czy w Africe Twin klank silnika jak by cały czas rozrusznik był zasprzęglony to normalne zjawisko? Dodam że po podkręceniu gazu cichnie. Pozdro wszym i do siego sezonu. W moich Afrykach po odpaleniu reaktora slychac bylo tylko cichutki szum.. no i wydech. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Byłem jakiś czas temu obejrznąć Afrikę, czy odgłos silnika na wolnych obrotach jest taki jak by rozrusznik był cały czas zasprzęglony? Dodam że po podkręceniu gazu ten klank cichnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrut78 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Mam NTV'kę, czyli niby ten sam silnik co w Afryce, więc Ci brutus333 odpowiem. Ten odgłos, o który pytasz nie jest normalny, najprawdopodobniej dochodzi on z kosza sprzęgłowego i jest objawem jego znacznego zużycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.