Plocho Opublikowano 7 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 Siema mam takie pytanie zwiazane z Yamaha DT 125 :P DZie ma ona wszystkie swoje blokady i ile ma km bo i ich zdieciu??? :buttrock: P.S szukalem w archiwum forum ale nie znalazlem informacji o jej blokadach.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 7 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 Strzalek o tym pisal przynamniej z 6x. Powstrzymam sie od uszczypliwosci. Oka. Wiec jedna znajduje sie na tlumiku, chyba kostka CDI ... i ... i tyle I think.Ktos wspominal cos jeszcze o obiegach ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2004 Ktos wspominal cos jeszcze o obiegach ...Tak niektóre roczniki mają zablokowany 6 bieg ale łatwo go odblokować.Blkady: kolanko w 3 miejscach ma blkoady ( czasem w 4), tłumik orginalny sam w sobie jest blokadą, zawór sterujący wydechem, filtr powierza, CDI. Po zdjeciu blokad trzeba jescze zmnieić dysze w gazniku na wieksze ( terez niepamietam na jakie)A tak wogle to użyj opcji szukaj bo naprawde te blokady były szczegółowo opisane.polecam tez www.dt125.de gdzie masz nawet obrazki jak je pozdejmować. Odblokowana DT 125 ma 27KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzu Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 Tak , a wie ktoś gdzie ma blokady Yama na 2004 ? bo słyszałem że ona ma coś z modułem robione :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 Tak , a wie ktoś gdzie ma blokady Yama na 2004 ? bo słyszałem że ona ma coś z modułem robione :/Ktoś wogle czyta to co tu jest napisane??Blkady: kolanko w 3 miejscach ma blkoady ( czasem w 4), tłumik orginalny sam w sobie jest blokadą, zawór sterujący wydechem, filtr powierza,CDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 8 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 Dzieki za informacje:)POzstaram sie poszukac w archiwum tematow z opisami tych blokad.....A i jeszcze jedno ile moze kosztowac zdiecie cdi (inaczej MODUL)??? :buttrock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzu Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 No wlasnie chciałem sie o to zapytać..... Moduł trzeba całkowicie wymienić czy tylko coś z nim zrobić ? o to mi chodziło.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 A i jeszcze jedno ile moze kosztowac zdiecie cdi (inaczej MODUL)??? To zależy gdzie robisz. Jak samemu to 0zł w servisch od 200 d0 400zł.Moduł trzeba całkowicie wymienić czy tylko coś z nim zrobić ? o to mi chodziło..Można samemu tylko trzeba wiedzieć jak. Można tez kupić juz gotowy po zmianch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 ja mam podobny problem do kolegi z tym ze moja sie wkreca ladnie na jedynce ale gdy zmieniam bieg na wyzszy to sie tak dlawi na chwile zanim znowu sie wkreci a na ostatnim biegu to juz wogole sie dlawi tak wiec nie moge sie rozpedzic na ostatnimwymienilem swiece i wstawilem stozkowy filtr powietrza wkreca sie o wiele zwawiej ale problem pozostal i teraz nie wiem czy w kazdej DT 80 tak jest czy z moja cus nie tak aha prubowalem regulowac gaznik ale zbytnio nie pomoglo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzu Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 strzałek a wiesz ile kosztuje nowy moduł (moze sportowy) i ile może kosztować całe oddławienie (wszystkie blokady) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 strzałek a wiesz ile kosztuje nowy moduł (moze sportowy) Nie mam pojecia ale na ebay tego dużo jest. wpisz dt125 CDI i poszukaj.ile może kosztować całe oddławienie (wszystkie blokady) ??Same zdjecie blokad nie jest trudne i powinienes sobie sam poradzić a przy tym zaosczędzić. U mnie liczą za to chyba 400 zł razem z CDI + sportowy tłumik (jakieś 300zł). Czyli 700 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzu Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 hmm trochę dużo ale jednak ja nawet nie mam tego gdzie zrobić aby rozwalić tłumik itd.. pozatym DT jeszcze na gwarancji. Trzeba będzie powiedzieć bossom z serwisu ze chce oddławić i zacząć zbierać kase przez zime :buttrock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 Nowy moduł u mnie w miejscowym sklepie kosztuje 870zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzu Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 870 prawie 900 o matko! o kurde! 9 baniek..... szczerze? zatkało mnie.... inne pytanie dużo tam przerabiania w tym module ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2004 U mie w miesice modól przerabiają za 200zł Zwierzu w serisie yamahy to Cie ostro wykasują. Jak masz mozliwość kupywania na ebay to tam za 50 euro mozna wyrwać cały wydech ( kolanko + tłumik) za 50 eurodo tego zminieasz dysze, ustawiasz zawór wydehcowy dajesz do zrobienia CDI za 200zł i wycinasz dziurke w filtrze ( jak już bedziesz robił to napisze Ci jak.Tyle , ze najgorsza sprawa to regulacje po tym. mi i bardzo dobremu mechanikowi to zajeło 2 dni, bawiliśmy sie ustawieniami gaźnika i wilkością dysz. Tyle że ja miałem tez tuning cylindra, membray i głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi