Skocz do zawartości

Transalp Supermoto....


Gość Radamment
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

cześć! otóż jestem dumnym posiadaczem trapka.

Ostatnio kupiłem obręcze supermoto 3,5 i 4,5 cala.Firmy rexfelgen.

Czy to jest dobra firma?

każdy wie,że transalp oryginalnie z przodu ma koło 21 cali,więc jak założę 17 pochyli sie o 5cm w dół. Lecz widziałem ostatnio opone 11090 17 co napewno wpłynęło by na to optymalnie.

Czy to bedzie wpływało na jazdę?

Czy konstrukcja wytrzyma?

Kupiłem na tył oponę 170/60.Czy będą jakieś problemy z wchodzeniem w zakręty??Bo obecnie mam oponę enduro 140/80 i slajdy nawet wychodzą jak "rzucę" mu sprzęgłem na niższym biegu. Czy w ogóle mógłbym przystąpić takim motocyklem do zawodów supermoto?

A jeśli tak to miałbym szanse, czy motocykl dał by radę, bo obecnie mam zebatkę 39 zębów i na jedynce robię 85km/h a przyśpieszenie jest całkiem całkiem.Wiem ,że koniecznie przednie hamulce podlegają stunigowaniu.

Czy są jakieś gotowe zestawy oraz czy zna ktoś jakiś dobry sposób aby skompletować od jakiegoś ścigacza zaciski tarczę i pompę( aby wszystko pasowało).

Podaję link na stronkę gdzie można zobaczyć już przeróbkę http://mitglied.lycos.de/gernotrieger/ .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

całkiem fajnie wygląda, ale czy do do ostrzejszej supermotowej :P jazdy nie bedzie troche za ciężki? ile orientacyjnie kosztuje przednia felga 17 , bo też myślałem o supermoto

a ostatnio w "jednosladzie" pokazywali zawody SM , troche oblukałem i do kategori amatorów wstęp byś miał napewno ale nie wiem na jakich zasadach klasyfikuje sie zawodników i sprzęty.

pozdro dla właścicieli supermoto i streetów , ja może niedługo też będe coś składał :P : :P 8)

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ostatnio w "jednosladzie" pokazywali zawody SM , troche oblukałem i do kategori amatorów wstęp byś miał napewno ale nie wiem na jakich zasadach klasyfikuje sie zawodników i sprzęty.

pozdro dla właścicieli supermoto i streetów , ja może niedługo też będe coś składał  :P  :  :P  8)

 

Do klasy otwartej mozesz przystapic nawet na Fat Boy'u pod warunkiem, ze oplacisz wpisowe /100zl/, zdemontujesz kierunk, lusterkai i zdemontujesz /lub zakleisz tasma/ lampy.

Klasa 250 rzadzi sie juz innymi prawami, nie do konca oczywistymi -bo nie jezdza tam motocykle tylko do 250 ccm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli na tylnia zębatka jest większa od orginalanej to w jaki sposób może na 1 wykrecic 85km/h, jesli to nie jest tajemnica to za ile odkupiłes ta wersję transalpa od poprzedniego własciciela??

 

Nie, ona jest mniejsza od oryginalnej,gdyż oryginalnie transalp ma 45 albo 47 zębów. Trapka kupiłem za 7tyś. był sprowadzany ze Szwajcarii.Rocznik 88' i po przebiegu 43tyś.Może to nie jest super okazja ,bo jeszcze doszły opłaty rejestracyjne ale przynajmniej wiedziałem ,że to nie "mina". 8) . Co do ceny felg supermoto to za komplet 1500zł.

Możecie mi napiać jak to będzie z własciwościami jednymi(pytanie w pierwszym poście).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...