ostek Opublikowano 1 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2004 cześć,niewiecie może dlaczego mój gs-ik nie poli na rezerwie-tzn.jak sie skonczy paliwo i przełączam na rezerwe to nie pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 1 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2004 Czolem! Jesli kranik jest zbudowany jak w MZcie :P to masz zatkana rurke rezerwy...Wykrec kranik i go wyczysc.Jesli to jest takie proste :P. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2004 Nie pali, bo jest to normalne. Nic raczej nie jest zatkane, tylko tak działa kranik podciśnieniowy. Potrezba podciśnienia, by otwarta membrana pozoliła paliwu wpłynąć do przewodu. Polecam ustawienie kranika w pozycję PRI (swobodny przepływ, bez pośrednictwa membrany), odczekać chwilę i dopiero po uruchomieniu przełączenie na rezerwę. POzdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostek Opublikowano 1 Listopada 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2004 dzięki,sprubuje przeczyscic kranik,może rzeczywiscie jest zapchany,bo prubowałem już wielu opcji ,łącznie z braniem na pych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.