Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

No faktycznie masz rację, no nic trzeba przeczekać i ciułać $$ dalej...

Dzisiaj chciałem ruszyć na Grabnik motocyklem, ale pogoda za bardzo sie nie nadaje, typowy zły pizdziernik... dopiero w środę ma się poprawić... teraz myślę jak sie dobrać do pompy paliwa Brute Force 750... celem jej wymiany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny raz okazało, się, że nie umiem kupować motocykli, i że trzeba było poczekać, a tak kolejny raz zostałem frajerem...no ale cóż, niechciane dziecko kocha się najbardziej czy jakoś tak hahahhahahahhahaha

Jest już w Polsce Hyper 698 RVE, co prawda na A2, czyli skastrowany ( co do przyszłościowej przeróbki może i by było lepiej, wszak to po terenie miało latać... i lata... hehhehe) , ale quikcshifter ma i osłonkę pod silnikiem...no ale przednia felga ubita, no ale i tak miał w założeniach iść na przeróbkę...Widzita jak się człek pospieszy...

https://www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta/ducati-hypermotard-hypermotard-698-mono-rve-sprowadzony-importer-ducati-italia-32kw-na-a2-ID6GNCNy.html

 

Gdybym nie miał tobym brał na 100%....ale mam i się z niego cieszę... co prawda dziś rano było około 0 stopni, potem juz ok. 3, ale przyjechałem Hipciem na Grabnik hehehhehe

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Koła zakupione, przyszły... no niestety zł0ote, ale cóż poradzić...

Przednia piasta 1,6 cm szersza niż w Hypermotardzie, na szczęście idzie to wyregulować dystansami...zobaczymy, jak tylna... Opony kupione... doświadczalnie zamówiłem Shinko 120/70/19 przód, tył 140/80/17...jestem bardzo ciekaw jak to wyjdzie... niestety pogoda nie rozpieszcza, więc pewnie dopiero jutro przyjadę motocyklem na lepsze dopasowywanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba powiem Ci szczerze, jak dla mnie super, co prawda wczoraj uszkodziłem deko mięsień udowy tylny bo jak się podparłem to noga mi odjechała trawa śliska ośnieżona... Zapomniałem przełączyć z trybu WET na Urban i ciągle mi sie DTC włączał, bo na Urban sobie wyłączyłem...No cóż trochę czuć większą masę kół, przy takich manewrach przerzucania... no i ja wymieniałem to porównałem- same koła mniej więcej każde 2 x cięższe, ale niesie to taką korzyść., że wytrzymalsze...

Tylna obręcz pasuje praktycznie bezproblemowo, , porównywałem 2 koła z zabierakiem zębatki łańcuchowej- praktycznie taka sama grubość... no z przodem jest więcej problemów, ja sobie poradziłem prowizorycznie, ale praktycznie trzeba oryginalną przednią oś podtoczyć tą zgrubioną część kilka mm, a ja myślę że nawet 1 cm+ najwyżej dołoży się dystansu, a z lewej strony 20 mm dystans zamienić na 16 mm+, dokładnie to sobie pomierzę jak przyjdzie 2 ośka zakupiona celem przeróbki...oczywiście cały czas trzeba obserwować jak tarcza układa się w zacisku ( przy tej prowizorce, jeszcze tarcza powinna 1 mm pójść w zacisku w prawo), dystans w środku ma średnice 25 mm, czyli chyba od CFR 450, pasuje, ja to już mam dogadane z Ryśkiem że wezmę od jego Chistini 450- taką zużytą akurat nada się do przeróbki...

Jak to zrobię zostanie jeszcze wymiana rur ślizgowych na stalowe - chromowane ( długa opowieść dlaczego, ale w skrócie dodam, że jak ktoś chce w terenie jeździć to must have jak to sie nowocześnie mówi...), obniżenie siedzenia o 15 mm ( czekam aż używki stanieją), i może pomodzenie z kośćmi zawieszenia...Kurde płyta podsilnikowa coś nie przychodzi... zamówiona w Legato motocykle

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dzisiejszej przejażdżce w deszczyku/siąpawce, sobie znaną traską terenową ( nie zmarzłem za to), tak sobie w głowie ułożyłem, gdybym miał magiczną różdżkę, co mógłbym zmienić/ przerobić/dodać, do Hyper 698, by prawie w 100% spełniał moje oczekiwania:

- może nieco niższe siedzenie ( mam 173 cm i trochę nóżki czasem może brakować), ale to już mam plan w głowie...

- dodatkowa mapa - do szwendania się - z okrojoną mocą może nawet do 40 KM- nie zawsze duża moc się sprawdza w moim przypadku, ale sprawiona w taki sposób, by można było, na 1 biegu jechać 8-12 km/h ( teraz jest ok 14-16 km/h)

- większy zbiornik paliwa- widzę tutaj możliwości ( np. firm akcesoryjnych), dołożenie "kominka" w okolicach wlewu paliwa + "spuchnięcie " ścianek z prawej i lewej strony amortyzatorów - da się jeszcze parę cm...- można by uzyskać ok. 15 litrów

- akcesoryjny wydech 1 w 1  ale homologowany do użytku na drogach, tu będzie trudno- rura jest naprawdę solidnej wielkości, ja nawet przebolałbym utratę 2-3 KM, jeśliby takowa nastąpiła

- z lewej strony zamiast 2 tłumika stelaż do mocowania bagażu lub zapasowego zbiornika paliwa

- możliwość podwyżek kierownicy, by można było jechać na stojąco, bez garbienia się, niby teoretycznie się da, ale nie wiem, czy okablowanie nie będzie za krótkie, to będę sprawdzał już w sezonie 2025

- przedni błotnik nieco dłuższy z przodu, syf podrywa się z czegokolwiek i trafia w lampę i wyżej...

- nieco krótsza kanapa z tyłu ( ja jeżdżę i tak sam) + możliwość zamontowania płyty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...