Cygan_ Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego Cześć dopiero zaczynam moją przygodę z motocyklami, mam Junaka furious 50 i chciałbym wsadzić w niego jakiś cylinder 80/90 jakaś pomoc co muszę jeszcze wymienić żeby to dobrze działało i się nie psuło oraz jaki cylinder najlepiej wybrać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego A po co ci taki cylinder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygan_ Opublikowano 13 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 7 minut temu, jonaszko napisał: A po co ci taki cylinder? Czytałem, że można tak zwiększyć moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego Po co ci większą moc ? Masz prawo jazdy A1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego To jest dość trudne żeby wykonać to dobrze, łatwiej może być wstawić inny większy silnik. Oba rozwiązania są dość wątpliwe prawnie, a do tego wymagają dużo pracy, wiedzy i pieniędzy. Więc jeśli chcesz być pewny że będzie dobrze działało, a przy okazji prócz rozpędzania dobrze hamowało to po prostu kup motocykl o większej pojemności. Jeśli jesteś początkujący to chyba 500 są polecane dla początkujących motocyklistów. Dziwne ze zacząłeś od skuterka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego To jest dość trudne żeby wykonać to dobrze, łatwiej może być wstawić inny większy silnik. Oba rozwiązania są dość wątpliwe prawnie, a do tego wymagają dużo pracy, wiedzy i pieniędzy. Więc jeśli chcesz być pewny że będzie dobrze działało, a przy okazji prócz rozpędzania dobrze hamowało to po prostu kup motocykl o większej pojemności. Jeśli jesteś początkujący to chyba 500 są polecane dla początkujących motocyklistów. Dziwne ze zacząłeś od skuterka.O, to coś nowego! Chłopak nie ma nawet karty rowerowej a ty się Dziwisz, że zaczyna od skuterka i jeszcze mu proponujesz na początek 500cm3. No, no, grubo pojechałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego Nic nie pisał o uprawnieniach, dlaczego od razu podejrzewasz złą wolę u człowieka? Może ma od A do E i jeszcze zawodowo Pendolino albo innym Boingiem powozi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygan_ Opublikowano 14 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 18 godzin temu, jonaszko napisał: 19 godzin temu, Stefan Kowalski napisał: To jest dość trudne żeby wykonać to dobrze, łatwiej może być wstawić inny większy silnik. Oba rozwiązania są dość wątpliwe prawnie, a do tego wymagają dużo pracy, wiedzy i pieniędzy. Więc jeśli chcesz być pewny że będzie dobrze działało, a przy okazji prócz rozpędzania dobrze hamowało to po prostu kup motocykl o większej pojemności. Jeśli jesteś początkujący to chyba 500 są polecane dla początkujących motocyklistów. Dziwne ze zacząłeś od skuterka. O, to coś nowego! Chłopak nie ma nawet karty rowerowej a ty się Dziwisz, że zaczyna od skuterka i jeszcze mu proponujesz na początek 500cm3. No, no, grubo pojechałeś Nie no jest am ale chciałem żeby miał więcej mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 14 Lutego Udostępnij Opublikowano 14 Lutego Żeby zrobic to dobrze, trzeba by jeszcze wymienić wał i cały zespół napedowy. Wały stosowane w 50 są słabe i straczają góra, do 70. Pewnie też inny gaźnik będzie potrzebny. jednym słowem, nie jest to opłacalne i efekt też do końca nie jest pewien. Jeździj tym co masz, nabieraj doświadczenia a jak przyjdzie czas, zrobisz pj i będziesz mógł jeżdzić czymś mocniejszym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygan_ Opublikowano 14 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 7 godzin temu, jonaszko napisał: Żeby zrobic to dobrze, trzeba by jeszcze wymienić wał i cały zespół napedowy. Wały stosowane w 50 są słabe i straczają góra, do 70. Pewnie też inny gaźnik będzie potrzebny. jednym słowem, nie jest to opłacalne i efekt też do końca nie jest pewien. Jeździj tym co masz, nabieraj doświadczenia a jak przyjdzie czas, zrobisz pj i będziesz mógł jeżdzić czymś mocniejszym. Dobra dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.