Cygan_ Posted February 13 Share Posted February 13 Cześć dopiero zaczynam moją przygodę z motocyklami, mam Junaka furious 50 i chciałbym wsadzić w niego jakiś cylinder 80/90 jakaś pomoc co muszę jeszcze wymienić żeby to dobrze działało i się nie psuło oraz jaki cylinder najlepiej wybrać ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaszko Posted February 13 Share Posted February 13 A po co ci taki cylinder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cygan_ Posted February 13 Author Share Posted February 13 7 minut temu, jonaszko napisał: A po co ci taki cylinder? Czytałem, że można tak zwiększyć moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaszko Posted February 13 Share Posted February 13 Po co ci większą moc ? Masz prawo jazdy A1? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Kowalski Posted February 13 Share Posted February 13 To jest dość trudne żeby wykonać to dobrze, łatwiej może być wstawić inny większy silnik. Oba rozwiązania są dość wątpliwe prawnie, a do tego wymagają dużo pracy, wiedzy i pieniędzy. Więc jeśli chcesz być pewny że będzie dobrze działało, a przy okazji prócz rozpędzania dobrze hamowało to po prostu kup motocykl o większej pojemności. Jeśli jesteś początkujący to chyba 500 są polecane dla początkujących motocyklistów. Dziwne ze zacząłeś od skuterka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaszko Posted February 13 Share Posted February 13 To jest dość trudne żeby wykonać to dobrze, łatwiej może być wstawić inny większy silnik. Oba rozwiązania są dość wątpliwe prawnie, a do tego wymagają dużo pracy, wiedzy i pieniędzy. Więc jeśli chcesz być pewny że będzie dobrze działało, a przy okazji prócz rozpędzania dobrze hamowało to po prostu kup motocykl o większej pojemności. Jeśli jesteś początkujący to chyba 500 są polecane dla początkujących motocyklistów. Dziwne ze zacząłeś od skuterka.O, to coś nowego! Chłopak nie ma nawet karty rowerowej a ty się Dziwisz, że zaczyna od skuterka i jeszcze mu proponujesz na początek 500cm3. No, no, grubo pojechałeś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Kowalski Posted February 13 Share Posted February 13 Nic nie pisał o uprawnieniach, dlaczego od razu podejrzewasz złą wolę u człowieka? Może ma od A do E i jeszcze zawodowo Pendolino albo innym Boingiem powozi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cygan_ Posted February 14 Author Share Posted February 14 18 godzin temu, jonaszko napisał: 19 godzin temu, Stefan Kowalski napisał: To jest dość trudne żeby wykonać to dobrze, łatwiej może być wstawić inny większy silnik. Oba rozwiązania są dość wątpliwe prawnie, a do tego wymagają dużo pracy, wiedzy i pieniędzy. Więc jeśli chcesz być pewny że będzie dobrze działało, a przy okazji prócz rozpędzania dobrze hamowało to po prostu kup motocykl o większej pojemności. Jeśli jesteś początkujący to chyba 500 są polecane dla początkujących motocyklistów. Dziwne ze zacząłeś od skuterka. O, to coś nowego! Chłopak nie ma nawet karty rowerowej a ty się Dziwisz, że zaczyna od skuterka i jeszcze mu proponujesz na początek 500cm3. No, no, grubo pojechałeś Nie no jest am ale chciałem żeby miał więcej mocy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaszko Posted February 14 Share Posted February 14 Żeby zrobic to dobrze, trzeba by jeszcze wymienić wał i cały zespół napedowy. Wały stosowane w 50 są słabe i straczają góra, do 70. Pewnie też inny gaźnik będzie potrzebny. jednym słowem, nie jest to opłacalne i efekt też do końca nie jest pewien. Jeździj tym co masz, nabieraj doświadczenia a jak przyjdzie czas, zrobisz pj i będziesz mógł jeżdzić czymś mocniejszym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cygan_ Posted February 14 Author Share Posted February 14 7 godzin temu, jonaszko napisał: Żeby zrobic to dobrze, trzeba by jeszcze wymienić wał i cały zespół napedowy. Wały stosowane w 50 są słabe i straczają góra, do 70. Pewnie też inny gaźnik będzie potrzebny. jednym słowem, nie jest to opłacalne i efekt też do końca nie jest pewien. Jeździj tym co masz, nabieraj doświadczenia a jak przyjdzie czas, zrobisz pj i będziesz mógł jeżdzić czymś mocniejszym. Dobra dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.