twujtqtq Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Witam mam do was pytanie czy opłaca się włożyć chiński silnik tani w eksploatacji do ramy od crossa czy może włożyć od jakieś innej jednostki np gs 500 albo er 5 i jak zacząć ze swapem bo jestem w tym zielony ale chcę się trochę tym pobawić z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Opłaca się, bo dzięki temu zdobędziesz doświadczenie i nie będziesz już zielony. Chyba łatwiej i taniej zacząć od chińskiego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twujtqtq Opublikowano 9 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia a jaką ramę i silnik byś polecał silnik nie musi być też jakiś mały tylko żebym mógł to jakoś samemu zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia A to nie masz żadnych części? A masz jakieś zaplecze techniczne? Umiesz spawać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twujtqtq Opublikowano 9 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia coś nie coś potrafię jeśli nawet nie to się poduczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Ramę zawsze można zbudować samemu. By było łatwiej można wzorować się na innych, tu jest fajny terenowy projekt https://www.youtube.com/watch?v=To4wJiRCZ9I&list=RDCMUCivi_f1nniBzEOfKhRoN12Q&index=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...