Jakubb01 Opublikowano 4 Stycznia Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia Witam, mianowicie posiadam motocykl Suzuki Rmz 250z 2010 roku (na wtrysku). W motorze została wymieniona korba, tłok, zrobiony szlif cylindra. Motor po remoncie nie chce odpalić ani zagadać nic totalnie. Iskra jest, paliwo do cylindra dochodzi. Czujnik przechyłu jest dobry, przepustnica jest ustawiona poprawnie. Nie mam totalnie pomysłu co może być nie tak. Czy mieliście kiedyś taki problem i czy ktoś byłby w stanie pomóc, doradzić. Dodam że luzy zaworowe są poprawne, zgodne z serwisowka, nowa świeca też zalecana przez serwisowke. Rozrząd też jest dobrze ustawiony. Liczę na waszą pomoc bo już odchodzę od zmysłów co może być nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Stycznia Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia Jezeli wszystko jest dobrze a silnik nie zapala to znaczy ze twoje przekonanie ze wszystko jest dobrze jest nieprawdziwe. Jezeli po wlaniu paliwa, czy zastosowaniu samostartu bezposrednio do cylindra silnik nie zapali to znaczy ze rozrzad jest zle ustawiony lub nie ma iskry pod cisnieniem mimo ze pokazuje sie na zewnatrz. Czyli w tym przypadku np modul CDI ( jezeli to jest ten typ zaplonu ) moze byc uszkodzony, albo po prostu uszkodzona jest swieca. Wszystkie te mozliwosci trzeba sprawdzic od poczatku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.