M4rcin2703 Opublikowano 25 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2023 Witajcie, Mam pewne zagadnienie. Ostatnio (nie wiem jak było wcześniej) zobaczyłem mikro kropelkę oleju zbierającą się na korku spustowym. Wytarłem i sprawdziłem kiedy będzie znowu. Dziś, czyli po jakiś 150km jest znowu. Z motocykla nic nie cieknie, jak stoi przez noc to na podłodze w garażu nie ma żadnego śladu. Olej z uszczelką był wymieniany 7k kilometrów temu. Motocykl pracuje prawie (około 3 razy na tydzień) codziennie w zakresie 40-100km na czas trwania jazdy. Czy to oznaka problemu z gwintem czy może zużycie uszczelki? Bardzo proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 25 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2023 A może korek jest za słabo dokręcony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4rcin2703 Opublikowano 25 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2023 10 minut temu, Stefan Kowalski napisał: A może korek jest za słabo dokręcony? Nie mam klucza dynamometrycznego. Dokręcałem nie bardzo mocno, w momencie gdy był większy już opór przestałem dokręcać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 25 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2023 Może to jest dobry moment na zakup takiego klucza, plus zestaw uszczelek miedzianych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4rcin2703 Opublikowano 25 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2023 20 minut temu, Stefan Kowalski napisał: Może to jest dobry moment na zakup takiego klucza, plus zestaw uszczelek miedzianych. Dziękuję, przemyślę temat zakupu 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 26 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2023 17 godzin temu, M4rcin2703 napisał: Dziękuję, przemyślę temat zakupu 🙂 Koszt dobrego klucza dynamometrycznego np. proxxon jest tanszy od naprawy pozrywanych gwintow a dziennie sie tego nie kupuje , no ale to jest tylko moje glosne myslenie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 26 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2023 Też używam Proxxona. U mnie się przydaje zwłaszcza przy wymianie świec w samochodach. Mam taki na 1/4 cala do 30 Nm. A do dokręcania kół chińczyka z biedronki i też się sprawdza. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 26 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2023 (edytowane) Ja mam dwa gedore , 5Nm-25Nm / 20Nm-220Nm .Chinczykiem typu real upier......em srube spustowa w misce olejowej i pare srub w kolach dlatego dalem sobie spokoj z takimi wynalazkami. Edytowane 26 Września 2023 przez Taurus 61 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 26 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2023 23 godziny temu, M4rcin2703 napisał: Witajcie, Mam pewne zagadnienie. Ostatnio (nie wiem jak było wcześniej) zobaczyłem mikro kropelkę oleju zbierającą się na korku spustowym. Wytarłem i sprawdziłem kiedy będzie znowu. Dziś, czyli po jakiś 150km jest znowu. Z motocykla nic nie cieknie, jak stoi przez noc to na podłodze w garażu nie ma żadnego śladu. Olej z uszczelką był wymieniany 7k kilometrów temu. Motocykl pracuje prawie (około 3 razy na tydzień) codziennie w zakresie 40-100km na czas trwania jazdy. Czy to oznaka problemu z gwintem czy może zużycie uszczelki? Bardzo proszę o pomoc Olej po prostu sam już prosi się i wymianę, przy tym oczyszczona powierzchnia, nowa uszczelka i klucz dynamometryczny 1 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4rcin2703 Opublikowano 26 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2023 2 godziny temu, JanuszK30 napisał: Olej po prostu sam już prosi się i wymianę, przy tym oczyszczona powierzchnia, nowa uszczelka i klucz dynamometryczny Też tak myślę, ogólnie wygląda to jakby się troszkę pocił. Olej powinienem wymienić przy 3000km a jest już 7000km 🙂 Zobaczę jak będzie po wymianie, dziękuje wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.