Pulpecik Opublikowano 12 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2023 Hej, mam taki problem pacjent: Triumph Sprint ST 955i z 99 roku na wtrysku Ogólnie wszystko z nim jak na ten wiek jest super ok i w zasadzie eksploatacja bezproblemowa. Serwis na bieżąco itd. Natomiast w tym sezonie pojawiła się taka mianowicie przypadłość, że kiedy moto się mocno rozgrzeje i np. dojadę na światłach i stanę to, jeśli jest na neutralu to możesz normalnie go przegazować i wszystko jest okej. Ale jak już wrzucisz bieg i ciągle trzymasz go na sprzęgle i wtedy chciałbyś przegazować to spadające obroty nie wyhamują i motocykl często zgaśnie. Także same obroty Jałowe po wrzuceniu biegu spadają z 1200 na między 1000 a 900. Ostatnią rzeczą jaką wtedy zauważam , to jak się jedzie na pół sprzęgle, bez gazu na jedynce to moto też wtedy nie pracuje super gładko tylko troszkę szarpie. Czy jesteście w stanie wskazać prawdopodobna przyczyna? Tak jak mówię to występuje głównie przy rozgrzanym motocyklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Września 2023 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Września 2023 Może pora na regulację luzów zaworowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.