Skocz do zawartości

,, Pocenie się" Honda cbr 600rr


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, od pewnego momentu (nie wiem konkretnie jakiego) zauważyłem na swojej Hondzie cbr 600rr pc37 2005 polift,, Pocenie się" na samym dole zaraz koło wskaźnika oleju, znajduje się znaczna ilość oleju. Olej nie kapię na ziemię ale nie powinno go być tam aż tyle. Nic jescze nie rozbierałem.  

IMG_20230708_142047.jpg

IMG_20230708_142052.jpg

IMG_20230708_142119.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że zauważyłeś, że na Twojej Hondzie pojawiła się nadmierna ilość oleju w okolicy wskaźnika oleju. Przyjrzyjmy się temu problemowi i spróbujmy znaleźć potencjalne przyczyny i rozwiązania.  Pierwszą rzeczą, którą warto zrobić, to dokładne sprawdzenie stanu uszczelki w okolicy wskaźnika oleju. Uszczelka może ulec zużyciu lub uszkodzeniu, co prowadzi do wycieku oleju. Jeśli uszczelka wydaje się być stara lub uszkodzona, konieczne będzie jej wymienienie. Warto także zbadać dokładnie powierzchnię, na której uszczelka się opiera, aby upewnić się, że nie ma tam żadnych uszkodzeń lub nierówności.  Drugą możliwością jest nieszczelność przyłącza lub przewodu olejowego w okolicy wskaźnika. Sprawdź, czy nie ma widocznych śladów wycieku oleju wokół tych elementów. Jeśli dostrzeżesz wyciek, będziesz musiał dokręcić lub wymienić uszkodzony element. Pamiętaj, że niektóre przyłącza lub przewody mogą wymagać specjalistycznego narzędzia do odkręcenia, więc jeśli nie masz odpowiedniego doświadczenia, lepiej skonsultować się z mechanikiem.  Warto także sprawdzić poziom oleju w silniku. Upewnij się, że poziom jest odpowiedni, zgodnie z zaleceniami producenta. Zbyt wysoki poziom oleju może powodować wycieki. Jeśli poziom jest zbyt wysoki, należy go skorygować, usuwając nadmiar oleju.  Jeżeli nie jesteś pewien, jak dokładnie przeprowadzić te czynności lub masz wątpliwości co do naprawy, zdecydowanie polecam skonsultować się z doświadczonym mechanikiem motocyklowym. Będą oni mieli specjalistyczną wiedzę i narzędzia, aby dokładnie zbadać twój motocykl i zidentyfikować przyczynę wycieku oleju. Pamiętaj, że niewłaściwa naprawa może prowadzić do poważniejszych problemów w przyszłości, dlatego warto zaufać profesjonalistom.  Mam nadzieję, że te wskazówki okażą się przydatne. Jeśli masz dodatkowe pytania, śmiało pytaj!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"stefan Kowalski" opanował obsługę Chat GPT!! 😄 

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bawi mnie to niezmiernie, nic nie poradzę.

A Ty jak byś pomógł koledze na zapocenie silnika, które nie powinno występować w 18-letnim motocyklu? W końcu to Honda, skąd tam olej?

Edytowane przez Stefan Kowalski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...