soqol1 Opublikowano 30 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2023 witam wszystkich bardzo serdecznie, ostatnio w moim motocyklu postanowiłem wyregulować luzy zaworowe w Kawasaki er6n przy przebiegu 42 tyś km, przy okazji postanowiłem wymienić uszczelniacze, wszystko ładnie pięknie az do czasu kiedy uszczelniacz zaworowy wpadł mi w gdzieś przy Gnieźnie zaworowym, drugi tlok oczywiście był w górze, ostatni raz widziałem uszczelniacz opierający się o trzpień zaworu tam gdzie wchodzi sprężyna, nie mogę nigdzie go znaleźć i boję się że podczas szukanie drucikiem mógł wpaść do rozrządu, ktoś ma jakiś pomysł co robić beż rozbierania na części pierwsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2023 Jeżeli uszczelniacz jest podatny magnetycznie, to silny, mały magnes neodymowy na sznurku, ewentualnie elastyczny chwytak magnetyczny powinien pomóc. Kiedyś w ten sposób udało mi się wydobyć śrubkę, która wpadła mi "do rozrządu" i zatrzymała się między łańcuszkiem a blokiem silnika praktycznie przy samym wale. Trochę zabawy z tym było i już miałem wizję rozbierania całego silnika, ale ostatecznie się udało wyłowić od góry bez ściągania nawet głowicy. Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soqol1 Opublikowano 7 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2023 Udało się wyciągnąć, dziękuję za pomoc, już nawet kamerke zamówiłem endoskopowa,zakleszczylo się w gnieździe zaworowym, temat uważam za zamkniety, 😀pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.