depechemode Opublikowano 29 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2023 (edytowane) Witam mam problem z HD softail FXST z silnikiem evo 1340 z 93roku Podejrzewałem gaźnik oryginalny keihin cv40 ale po zmianie na inny keihin aż wkońcu na nówkę Mikuni hsr42 opadły mi ręce . Problem jest taki że wolne obroty da się ładnie ustawić ale już przy minimalnym ruszeniu manetką zaczyna strzelać z gaźnika albo z wydechu. Podczas próby przejazdu okazuje się że nie ma mocy i ma dziwny furczący z wydechu dźwięk. Miał ktoś kiedyś taki problem i udało się go rozwiązać ? ŚWIECE NOWE NGK BPR5ES próbowałem również na oryginalnych HD 5r6a Oraz na NGK B8ES. Nie mam już pomysłu a sezon ucieka. Edytowane 29 Maja 2023 przez depechemode Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 29 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2023 (edytowane) Osprzęt do sprawdzenia... zapraszamy.. będzie taniej, niż zakup i wymiana połowy podzespołów... 😉 Edytowane 29 Maja 2023 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WHiSKY69 Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Podłączę się pod temacik. Mam taki problem, Road King Classic 2004 1450 FLHRC w trasie ładnie się sprawuje nie mam zastrzeżeń. Problem robi się w jeździe miejskiej w korkach. Po mocnym nagrzaniu się skubany w chodzi na obroty z czasem coraz większe. Ruszyć nie można bo na ruch matetką zaczyna sie dławić, brak mocy. Po wyłączeniu i spadku temperatury problem znika. Jak uda sie ruszyć przy tych objawach i jazda jest płynna również problem zanika. Ewidentny problem z temperatura związany silnika. Tuż po zgaszeniu przy tych objawach nie może zapalić jak by iskry nie było lub zalany został. Jak uda sie odpalić to czarny dym przez moment sie pojawi i zapach jakby rozpuszczalnika. Oczywiście po dostaniu jak by ręka odjął problem znika do czasu. Filtr powietrza standardowo wilgotny i brudnawe, trochę po dostaniu olej kapie z odmy delikatnie. Bylby ktoś wstanie mnie naprowadzić na problem ? Z góry ślicznie dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2023 To że silnik sam wchodzi na wyższe obroty wskazuje na problem lewego powietrza na dolocie. W sprawdzeniu ewentualnej nieszczelności pomaga użycie Plaka do kokpitu. Jak wyglądają świece? Jak filtr powietrza wilgotny i brudny to może warto wymienić? To też jedna z przyczyn problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WHiSKY69 Opublikowano 12 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2023 Dzięki za info będę sprawdzał. O rezultatach dam znać na koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.