S1_DAWCA Opublikowano 24 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2023 Siemka. Jestem posiadaczem Kawasaki Ninjy ZX10-R z 2004 roku od dwóch lat. Od jakiegoś czasu zauważyłem że motocykl szarpie na niskich obrotach. Jak puszcze klamę sprzęgła i nie dodaje gazu, moto zaczyna w dziwny sposób szarpać i silnik prawie gaśnie. Moto ma problem z odpaleniem, nie ważne czy silnik jest zimny czy ciepły. Starter muszę trzymać z 3-4 sekundy a w tym czasie moto jakby odpala, spadają obroty i wtedy wkręcają się na około 1000rpm. Praktycznie nie da się nim jeździć w mieście. Problem jakby ustępuje po przekroczeniu około 3 tysięcy obrotów. Przy stałej prędkości też odnoszę wrażenie że Kawa zaczyna się dławić lecz jest to dużo mniej odczuwalne niż na niskich obrotach. W Kawie siedzi nowa pompa paliwa, robione były luzy zaworowe, regulacja przepustnic, wyczyściłem filtr powietrza, sprzęgło siedzi od około 5000 kilometrów. Moto stało kilka tygodni u mechanika, sprawdził tps I świece i powiedział, że wszystko gra. Cewki podobno też w porządku. Na odchodne mechanik mi powiedział, że motocykle Kawasaki mają taki problem i muszę jakoś z tym jeździć albo go sprzedać. Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny tego szarpania? Miał ktoś podobny problem w motocyklach Kawasaki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 28 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2023 Cewko-fajki lubią takie figle płatać mimo iż pomiary według serwisówki są OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.