kawa2007 Opublikowano 3 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2023 Witam. Niestety nie doszukałem się na forum, więc zakładam nowy temat.Prosiłbym o opinie posiadaczy sprzętów z tytułu wątku. Mega podoba mi się litrowa k9, lecz słyszałem, że skopali smarowanie i korba potrafi wyjść bokiem, da się to jakoś małym kosztem usprawnić(i czy w ogóle się da)? Druga w kolejności jest 750 k8/9. Tutaj udało mi się porozmawiać z dwoma właścicielami takich sprzętów i bardzo je chwalili, że prócz serwisów nic im się nie psuło. Bardzo proszę, wypowiedzcie się na temat tych motocykli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 3 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2023 Bimbak moglby sie wypowiedziec. pierwszo slysze, ze w suzuki korba wychodzi bokiem… chyba ze ktos bez oleju jezdzi. Suzuki chyba do tej pory robi najwytrzymalsse silniki. Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawa2007 Opublikowano 4 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2023 Nawet w tym filmiku facet wspomina, że właśnie te k9 miały taki problem. Więc jak z tym jest? Mit czy fakt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 4 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2023 Fakt. Zdarza się. Czy jest częste? Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawa2007 Opublikowano 6 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 A ten 750? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.