M4lend Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Witam, po zimie włożyłem akumulator do Hondy CBR F4i sport 2003r i zapaliła od razu ale niestety zaczęła Cyklicznie migać kontrolka F1. Kontrolka miga dwa razy w krótkich odstępach czasu i później znów dwa razy po około 5 sekundach. Dzieje się tak tylko gdy motocykl jest odpalony. Gdy jest ciepła po odpaleniu zaczęła falować na obrotach przez około 3 sekundy i wtedy zaczyna mrugać kontrolka F1 tak jak wyżej opisałem i zaczyna chodzić idealnie. Kontrolka cały czas mruga dwa razy i gasnie. Akumulator w porządku, sprawdziłem czy wszystko jest dobrze podpięte. Wlalem świeżego paliwa i nadal to samo. Może coś zasniedzialo po zimie? Jakaś podpowiedz co mogę sprawdzić? Które kostki przeczyścić lub który czujnik sie zepsuł? Z góry dziękuje za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazirro Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Sprawdź czujnik MAP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4lend Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Gdzie go znajdę tak mniej więcej? Map sensor tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazirro Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Polecam ściągnąć sobie serwisówkę. Tam jest wiele przydatnych informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4lend Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Dzięki Właśnie szukam po serwisowce, masz może polska wersje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazirro Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Niestety nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Nie ma czegos takiego jak polskie wersje serwisowek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazirro Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Nie no coś tam jest 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Musze poprawic swoje zdanie z postu wyzej - nie ma czegos takiego jak polskie wersje serwisowek motocykli niepolskiej produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazirro Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Są jeszcze instrukcje w języku polskim do niektórych modeli MZ, Jawy oraz motocykli produkcji dawnego ZSRR, ale to jest niewielki procent ze wszystkich produkowanych modeli na świecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.