u2janek Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Witam, od pewnego czasu borykam się z problemem w moim kxf 250 z 2014 roku. Mianowicie motocykl na wolnych obrotach po dodaniu gazu przez chwile zostaje na wyższych obrotach, gdy minie około 10 sekund schodzi z nich i pracuje normalnie. Gdy zmniejsze oborty jałowe w regulacji w przepustnicy problem znika ale wtedy natomiast motocykl gaśnie z podowu ich braku (w sensie za niskie obroty). Miał ktoś może podobny problem i wie jak go naprawić? Z góry dziękuje za wszelką pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Zacznij od ustawienia wolnych obrotow na goracym gazniku, jesli to nie pomoze szukaj "lewego powietrza" docierajacego do gaznika poza wlasciwa droga czyli przez kanal ssacy laczacy go z filtrem powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2023 14 rok to już wtrysk czy jeszcze gaźnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2023 Dobre pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
u2janek Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Modele z 2014 roku sa na podwójnym wtrysku. Regulacja trochę pomogła. Nie zaciąga lewego powietrza. Czy to normalne że trzeba go dobrze dogrzać żeby nie gasł na wolnych obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Co to znaczy "podwojny wtrysk"? Jezeli motocykl ma uklad wtryskowy to sprawdzenie ustawienia i wartosci elektrycznych przypisanych do poszczegolnych czujnikow pomoglyby znalezc i rozwiazac problem. Potrzebna jest do tego serwisowka podajaca sposob sprawdzania ukladu wtryskowego i wartosci np opru poszczegolnych czujnikow i czesci ukladu wtryskowego. Na poczatek mozna sprawdzic polaczenia miedzy tymi czujnikami i instalacja, oczyscic je i znowu podlaczyc. A dalej serwisowka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 26 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2023 2 wtryskiwacze drugi w airboxie podłączenie pod komputer to pierwszy krok do rozwiązania problemu Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2023 A, dzieki za wyjasnienie. Podlaczenie pod komputer to zwykle pierwszy krok do wyjasnienia problemu, ale nie wszyscy maja do niego ( czy tez mechanika z komputerem ) dostep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 2 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 niestety, bez niego w wielu przypadkach więcej można zepsuć niż naprawić. Nie możemy analizować danych, pozostaje podmiana poszczególnych elementów. Im mniejsza nasza wiedza i doświadczenie tym z reguły większa ich liczba. Warto się nad tym zastanowić czy łatwiej podłączyć się pod kompa za 150zł czy poszukiwać ochotnika, który udostępni nam swoje części do podmiany... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.