Skocz do zawartości

[Sprzedam] BMW R1100 RS, 1997r, ABS, kufry


Qadrat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jednak zdecydowałem się sprzedać jeden ze swoich sprzętów.

BMW R1100 RS, 1997 rok.
- sprawny i działający ABS
- dwa oryginalne boczne kufry
- regulowana wysokość szyby
- regulowana wysokość kanapy
- grzane manetki

Motocykl ma 26 lat i 100 000 km na liczniku więc stan salonowy to nie będzie. Przednia czasza miała naprawiane kilka zaczepów oraz była prawdopodobnie lakierowana. Zbiornik też nosi ślady lakierowania. Na wolnych obrotach słychać stukanie wałka zdawczego, przypadłość tych BMW, kilka osób mi mówiło żebym się tym nie przejmował i jeździł bo ponoć sporo egzemplarzy to ma i od lat tak jeździ. Po wciśnięciu sprzęgła cisza, nic nie stuka, jak kilka razy wcisnę i puszczę sprzęgło to potrafi się wyciszyć nawet na puszczonym sprzęgle. Podczas jazdy z zapiętym biegiem cisza. To tyle z wychwyconych prze mnie wad.

Przy motocyklu było też zrobione sporo rzeczy, części kupowałem zazwyczaj w ASO BMW.
- opony Pirelli Angel, przejechane może z 1500 km
- nowa cewka Beru + nowe przewody z fajkami oraz świece irydowe
- zregenerowane przepustnice + nowe OEM mosiężne śruby nastawcze z oringami 
- nowe przewody paliwowe + oringi w złączkach + oringi i podkładki na wtryskiwaczach
- pasek alternatora wraz z simeringiem wałka
- lewy króciec ssący OEM
- regeneracja tylnego amortyzatora w firmie Nagengast
- sprzęgło robione jakieś 5000 km temu
- akumulator Exide 1,5 roku

Oczywiście oleje wymieniane gdzie trzeba (silnik, skrzynia, dyfer), nowy płyn hamulcowy w całym układzie łącznie z pompą ABS, filtr oleju i powietrza. Po zakupie przyszłemu właścicielowi pozostaje tylko przyjrzeć się synchronizacji przepustnic bo przepustnice z regeneracji wróciły mi późną jesienią. Poskładałem wszystko do kupy, rozgrzałem silnik i zrobiłem synchro amatorskimi wakuometrami. Wg zegarów wyszło poprawnie ale z racji pogody nie robiłem jazd próbnych tylko szybka rundka wokół komina i powrót. Niby nic nie szarpało ale mogą być wymagane jakieś korekty. Zużycie oleju w normie, przez 2500 km, które zrobiłem w sezonie nie była potrzebna dolewka, poziom niemal ten sam co po wymianie. BMW prowadzi się jak po sznurku, bez problemu idzie stabilnie utrzymać na autostradzie przelotową 200 km/h.

Motocykl do obejrzenia w Ozorkowie, woj. łódzkie. Sprzęt opisałem najbardziej uczciwie jak się da, z racji jego niedoskonałości wyceniam na 7000 zł.

IMG-20220916-172836.jpg IMG-20220916-172845.jpg IMG-20220916-172853.jpg IMG-20220916-172900.jpg IMG-20220916-172907.jpg IMG-20220916-172916.jpg IMG-20220916-172940.jpg IMG-20220916-172955.jpg IMG-20220916-173005.jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mała aktualizacja bo zrobiłem dzisiaj skromne 100 km:

- przepustnice dobrze ustawione, silnik równo pracuje, obroty nie falują jak na ten wiek i przebieg to dość ładnie jedzie, nie szarpie, w spalinach nie czuć smrodu benzyny (a wiem, że dużo starych bokserów ma z tym problem)

- zrobiłem przegląd, na SKP podłączana była analiza spalin i jest dobrze, skład spalin taki jak powinien być

- zmierzyłem spalanie na tym dystansie bo zatankowałem do pełna, 100 km i znowu do pełna, jakieś 30% miasto 70% trasa, na trasie było trochę odkręcane, wyszło 5,6 litra.

Dlaczam jeszcze zdjęcia kufrów oraz dwóch skaz na lakierze o których wspomniałem:

IMG-20230315-155938.jpg IMG-20230315-155953.jpg IMG-20230315-162723.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...