Owsiak Opublikowano 4 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2023 Cześć wszystkim . Mam ciekawy problem do rozgryzienia .była kontrolka od luzu i nie ma .czy ktoś miał taką sytuację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 4 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2023 56 minut temu, Owsiak napisał: Cześć wszystkim . Mam ciekawy problem do rozgryzienia .była kontrolka od luzu i nie ma .czy ktoś miał taką sytuację Zacznij od rozebrania licznika i sprawdzenia czy kontrolka jest sprawna. Nie pamiętam czy tam są żaróweczki T5 czy jakieś małe diody w plastikowych oprawkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Owsiak Opublikowano 5 Lutego 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2023 Cześć dzięki .Nie wspomiałam ze nie reaguje na starter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yr1 Opublikowano 12 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2023 Jak to nie reaguje na starter? Znaczy nie kręci? Jeśli tak to sprawdź bezpieczniki, wiązkę. Później samą kontrolkę i czujnik luzu. Sam czujnik luzu jest sprzężony z czujnikiem wciśnięcia sprzęgła oraz stopki bocznej. Chodzi o to, abyś nie odpalił na biegu lub nie ruszył z otwartą stopką i nie wywinoł orła:) Postaw tył na stojak i "przewachluj" biegami od 1 do 3, oraz w dół. Wtedy wbij luz. Weź miernik, może być very cheap, made in china i "przedzwoń przewody". Czujnik luzu po wciśnięciu ma łączyć. Tzn. z tego ruchomego elementu do obudowy. Jeśli to nie pomoże, sprawdź czy zegary nie wpuściły wilgoci, czy puszka z bezpiecznikami niema żadnych osmaleń. Dalej aby coś zrobić trzeba mieć trochę wprawy i pojęcia w elektronice. Może być gdzieś zimny lut. Jak już zrobisz, to napisz co było potomnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2023 poszukaj przewodu przy czujniku luzu, sprawdź czy jest na swoim miejscu. Jeśli jest na miejscu a kontrolka się nie świeci to wyczep ten przewód i zewrzyj go z masą, jeśli kontrolka zaświeci to czujnik uszkodzony - najczęściej w starym motocyklu wytarte elementy współpracujące... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.