Skocz do zawartości

Pytanie o gaznik derbi gpr 50


Quantico
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanko silnik nowy złożony założony nowy gaźnik 21 mm i sprawa taka pali od strzała ,na wolnych obrotach pracuje idealnie, a jak się wbije jedynkę to gaśnie, jedzie tylko na ssaniu ,na ten moment nie mam w ogóle założonego filtra powietrza czy to może mieć wpływ ze jeździ tylko na ssaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam niema filtra bo muszę pokombinować z montażem bo niemam teraz jak założyć, wcześniej był gaźnik Dellorto oryginał ale przeciekał.Kupiłem nowy tuningowy 21 mm dysza w środku 105, pozdrawiam 

Edytowane przez Quantico
Mało tekstu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz z tym gaznikiem zestaw innych dysz? Czasem może pomóc zamontowanie innej dyszy. Właściwie to tuningowy gaźnik powinien zostać zamontowany po wymianie cylindra na większy z większymi kanałami. Zazwyczaj wiąże się to z wymianą tłumika. Jeśli nie planowałeś dużych modyfikacji to właściwszym rozwiązaniem byłoby zamontowanie dedykowanego gaźnika do tego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.mak.inne dysze ale 105wydaje mi się dobra w motorze nic nie jest modyfikowane jest w oryginale,a kupiłem nowy gaźnik bo myślałem że będzie lepszy niż remont lejącego Dellorto 

Edytowane przez Quantico
Błąd tekstu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie będzie to dobrze działać bo gaźnik nie pasuje do pojazdu jeśli nie można zamontować filtra powietrza. Dodatkowo podaje niewlasciwa ilość paliwa, nie wiemy czy za mało, czy za dużo. Dodatkowo okazuje się że są dostępne nowe gaźniki Dellorto do takiego motoroweru https://sklep.mieloch.pl/produkt/gaznik-dellorto-phva-12mm-dd-derbi-gpr-50-r-97.htmlh

Skoro oryginalny miał przelot 12mm to na chińskim gaźniku 21mm może nie działać. Tym bardziej że Derbi Senda to dość kosmiczny motorower pod względem osiągów i każda zmiana bez pojęcia w silniku nie zwiększy mocy tylko pogorszy parametry silnika.

Edytowane przez Stefan Kowalski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalozyles gaznik o przelocie prawie 100% wiekszym niz oryginal, pytanie po co?

Podejrewam ze dysza 105 to rozmiar dyszy glownej, ktora nie ma wplywu na jazde motocykla oprocz szybkosci blisko maksymalnej, podstawowa sprawa t rozmiar dyszy iglicy i ksztalt samej iglicy o czym nie masz pojecia. Trzeba bylo naprawic cieknacy oryginal, albo kupic nowy gaznik pasujacy do silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale czy był za wysoki poziom paliwa i się przelewało, czy coś innego? Skąd lała się benzyna? Czy to tylko wnioski  wyciągnięte z tego jak pisałeś "Wypluwał olej z benzyną z tłumika"?

Edytowane przez Stefan Kowalski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli byla tam srubka spustowa paliwa z gaznika, to mogl po prostu przeciekac przez jej uszczelke, ale to nie jest pewne. Musisz najpierw dokladnie zlokalizowac wyciek, dopiero to moze pomoc w jego likwidacji. Zalozenie "na pale" zestawu naprawczego moze niczego nie rozwiazac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...