Gość Rysiek24 Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 witam kupuje nowy tlok z pierscieniami po stary w skutek nie przypilowania kanalow w cylindrze zostal uszkodzony ale ten stary tlok mial przelatane ok 5 tys mial nowe sworzen i lozysko teraz przyz zakupie nowego tloka zastanawiam sie czy nie zaoszczedzic i nie kupic samego tloka z pierscieniami bo lozysko i sworzen maja tylko 5 tys (orginal szkopski) i nie widac zuzycia co sadizcie brac komplet czy nie ??koszt sworznia i lozyska to 20 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 20 zeta maly majatek - moim zdaniem... ja bym kupil, gdyz psycha by mi siadala, ze nie mam wszystkiego nowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 ok juz nie aktualne zamowilem kompletny tlok za 45 zeta (turecki) tamtem byl w innym sklepie wegierski za 70 z pierscieniami , lozyskiem i sworzniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 wymiana łozyska w dobrym stanie jest dlamnie bez sensu !! to juz za te 20zł kupił bym bezyne i bym pozodnie dotarł MZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 Ja bym Wueska na Twiom miejscu wrzucił te dwie dychy do skarbonki - świnki i uzbierał po jakimś czasie na fajny model porządnego motocykla. Mógłbyś wredy zostać Forumowym Mistrzem Techniki.Za dwie dychy to nie kupisz tyle paliwa żeby prządnie dotrzeć silnik. O ile oczywiscie przez ostatnie 16 lat to jest od dnia Twych szczęśliwych dla świata urodzin nie pojawiły się jakieś nowe lub nowatorskie techniki docierania lub (i) eksploatowania silników 2T. Ze wstydem przyznam ze sąone z całą pewnością mi nie znane.............. Krzysztof. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 stawiasz motocykl zapalony na 2-3 godzinki i sie dociera tak radził mi znajomy mechanik potrzeba na taką operacje około 5-8 l paliwa trzeba tylko pamietac ze temperatura silnika musi byc kontrolowana ja na docieranie wsk straciłem prawi cały dzien !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 i tak latales caly czas co kilka minut i wylaczales motocykl bo by sie przegrzal ??hehe ja bym mu wolal pod cylinder wstawic wiatrak pokojowy i sprawa zalatwiona hehehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 stawiasz motocykl zapalony na 2-3 godzinki i sie dociera tak radził mi znajomy mechanik potrzeba na taką operacje około 5-8 l paliwa trzeba tylko pamietac ze temperatura silnika musi byc kontrolowana ja na docieranie wsk straciłem prawi cały dzien !!Buhahahhaha Za 20 dychy nie ma co oszczędzać, bierz nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 i tak bedzie caly komplet z tłokiem wiec w sumie post do skasowania pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 21 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2004 ja osobiscie bym wolal kupic tlok ( zestaw ) japonski !!wiem ze kosztuje cos kolo 60 zl.No ale skoro cala sprawa rozchodzila sie o 20 zl to 15 zl wiecej dodac do tloka zapewne byloby takze problemem. Ja osobiscie uwazam ze jak sie cos robi to porzadnie.to tak samo jakbys wymienial jedno lozysko na wale bo drugie wydaje sie dobre :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 21 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2004 japonski tlok ????? a gdzie takie cuda sa dostepne ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 22 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2004 zapytaj w sklepie z czesciami i japonskie tloki do MZ . napisze dzisiaj wieczorkiem jaka to jest dokladnie firma bo znajomy ostatnio kupowal.a jesli chodzi o jakosc to sa naprawde solidne bo z tego co wiem ledwo zrobil 100 km po szlifie i wymianie tloka i juz stawial MZ na kolko do na 2 biegu i do tej pory wszystko chodzi idealnie wiec nie tak latwo ten tlok zajechac nawet przy minimalnym docieraniu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 22 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2004 mialo byc o japonskie tloki do MZ :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 22 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2004 wygalda ze zamista mojego tureckiego przyslali mi japonski tlok OKINOJ made in Japan :) wyglada faktycznie solidnie ale zapomnieli o lozysku bo reszta jest :mrgreen: a mial byc komplet ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 22 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2004 ZTCW OKINOI to firma z tajwanu, a nie japonii, ale moge sie mylic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.