Jump to content

Pomoc przy wyborze skutera oraz pomoc przy tuningu


mergan
 Share

Recommended Posts

Witam

Mam takie pytanie chcę kupić skuter o pojemności 50cc Peugeot Speedfight 4 50cc lub Kymco Agility 50 4T (dodam że te 2 skutery są na wtrysku) oraz zrobić zaawansowany tuning mechaniczny i optyczny.

Proszę was o pomoc w wybraniu z tych 2 skuterów 1 skuter oraz pomoc w dobraniu części najwyższej jakości i najlepszej marki do zaawansowanego tuningu tak żeby wszystkie części ze sobą współgrały i nie było jakiś problemów oraz żeby długo wytrzymały bo będę chciał zmienić skuter z 50cc na 80cc/100cc lub 125cc. A i proszę nie pisać pod tematem że się nie da zrobić ze skutera 50cc na 125cc wiem że trzeba będzie w skuterze karter przerabiać.

Jak ktoś będzie chciał pomóc to niech napisze pod tematem a ja dodatkowo jeszcze podam jaką moc i przyspieszenie bym chciał osiągnąć poprzez zaawansowany tuning skutera.

Link to comment
Share on other sites

29 minut temu, mergan napisał:

Witam

Mam takie pytanie chcę kupić skuter o pojemności 50cc Peugeot Speedfight 4 50cc lub Kymco Agility 50 4T (dodam że te 2 skutery są na wtrysku) oraz zrobić zaawansowany tuning mechaniczny i optyczny.

Proszę was o pomoc w wybraniu z tych 2 skuterów 1 skuter oraz pomoc w dobraniu części najwyższej jakości i najlepszej marki do zaawansowanego tuningu tak żeby wszystkie części ze sobą współgrały i nie było jakiś problemów oraz żeby długo wytrzymały bo będę chciał zmienić skuter z 50cc na 80cc/100cc lub 125cc. A i proszę nie pisać pod tematem że się nie da zrobić ze skutera 50cc na 125cc wiem że trzeba będzie w skuterze karter przerabiać.

Jak ktoś będzie chciał pomóc to niech napisze pod tematem a ja dodatkowo jeszcze podam jaką moc i przyspieszenie bym chciał osiągnąć poprzez zaawansowany tuning skutera.

 

Drogie dziecko przeczytajsobie tentemat ktory sam administrator na forum przykleil.

 

Jezeli nie chcesz rodzicom przysporzyc klopotow, kar sadowych i pienieznych lub w najgorszym przypadku odsiadki w kryminale, to jaj se siana odczekaj do pelnoletnosci.

 

🙂

Edited by ks-rider
Link to comment
Share on other sites

Pod przeróbki to nie bierz żadnych 4-suwów a już na pewno nie chłodzonych powietrzem i nie na wtrysku.

Aprilia SR 50 LC, Yamaha Aerox czy starszy Speedfight w wersji LC i na gaźniku. 

Po prostu dwusuw na gaźniku i chłodzony cieczą. Coś z tych co wyżej wymieniłem do nich jest masa gratów tuningowych i są to najlepsze bazy pod przeróbki.

A tak swoją drogą skoro chcesz się bawić w zmianę pojemności to nie lepiej kupić coś co ma w standardzie te 200 - 300 ccm? Koszta tuningu skuterka 50 ccm to będą kwoty rzędu 2 - 3 tysięcy a co do czego to będzie miał osiągi na poziomie fabrycznego skutera 125.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...