Shuji Opublikowano 8 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2022 (edytowane) Hejka ! Przymierzam się do zakupu pierwszego H-D. Mam dylemat który model wybrać. Waham się między sportsterem super low 883 a street rodem. Ceny są podobne za trochę starszego sportstera i młodszego street Roda. Znam opinie o street rodzie, że to nie Harley, itd. ale odkładając całkiem na bok to który model lepszy, chciałem zapytać praktyków o to: 1. Który z tych modeli będzie tańszy w naprawach, eksploatacji ? 2. Czy do obu modeli bez problemu będą dostępne części, również zamienniki ? 3. Na jakie mniej więcej koszty rocznie muszę się przygotować jeśli chodzi o standardowa eksploatację / naprawy / wymiany ? Czy są to dużo większe koszty niż przy popularnych Japończykach (np. Yamaha mt-07 itd.) 4. Jakich kosztów ubezpieczenia się spodziewać ? Wiem że zależy to od zniżek wieku itd. ale jakiego rzędu są to widełki ? Edytowane 8 Marca 2022 przez Shuji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 8 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2022 sporciaka 1200 (pisze o evo 😉 ), ostatecznie niech będzie 883 - zawsze możesz mu zafundować upgrade do 1200. street rod nie dość, że to nie harley to już go nie robią. epizod i to zupełnie nieudany. w HD zapewne chcieliby o nim jak najszybciej zapomnieć. wg mnie będzie tracił sporo na wartości. sporciak w europie już nie jest dostępny (ostał się jeszcze na rynek amerykański) ale robili go przez długie lata bez większych zmian. klamotów do tego masz opór, także tuningowych. mimo, że jest dyńka to chętnie wszedłbym jeszcze w posiadanie sporciaka. co do pozostałych pytań - eksploatacja sporciaka nie jest w sumie jakaś droga, ogólnie dość pancerny motocykl. zazwyczaj koszty w czasie eksploatacji wynikają bardziej z chęci przerobienia czegoś niż z musu. ze spraw eksploatacyjnych masz to co w japoniach. niektóre części oem mogą być sporo tańsze niż oem do japońców ale np. sprzęgło aftermarket na pewno będzie droższe. w przypadku wymiany oleju masz dwie dziury a nie jedną ale koszty wymiany oliwy to raczej śmiech. zużycie paliwa przy normalnej jeździe niewielkie. - o jakie ubezpieczenie pytasz? jeśli chodzi o AC to ja nic nie podpowiem ale zazwyczaj jest to jakiś % od wartości. natomiast w przypadku OC marka motocykla ma niewielkie znaczenie. jak masz full zniżek to powinno wyjść poniżej 200zł/rok niezależnie od marki motocykla. Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.