trzyper1 Opublikowano 11 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2004 SIEMACIE LUDZISKA . MAM MOŻLIWOŚĆ KUPNA SILNIKA OD MZ ETZ 500 (ROTAX) I CHCIAŁBYM WSADZIĆ GO DO SWOJEJ ECI 251 ALE NIEWIEM CZY WOGULE BĘDZIE PASOWAŁ I CO EWENTUALNIE TRZEBA BYŁO PRZEROBIĆ . JEŻELI KTOŚ SIĘ I PRUBOWAŁ DZIAŁAĆ W TYM KIERUNKU NIECH PISZE. 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 11 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2004 Z takim silnikiem to chyba tylko same problemy będą (dostęp do części). MZ z silnikiem Rotaxa ma inną ramę, zamkniętą, silnik nie wisi jak w 250 na "uszach" i mocowaniu przy głowicy, poza tym jest cięższy więc przypuszczalnie zawieszenie musi być nieco innaczej zestrojone. Wejdz na ebay i pooglądaj zdjęcia to mniej więcej zobaczysz jak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2004 słuchaj ile takie cacko kosztuje !! no i jeszcze ta satysfakcja posiadania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 11 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2004 Genialny pomysł. Singiel 4T w ramie ETZ, długo nad tym myslałeś??? Jak to ci wtrzyma dłużej niz tydzień to bedziesz miał szczęście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 11 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2004 Genialny pomysł. Singiel 4T w ramie ETZ, długo nad tym myslałeś??? Jak to ci wtrzyma dłużej niz tydzień to bedziesz miał szczęście. nierozumie cie przeciez seryjnie były ładowane te silniki do ramy etz tylko mocowanie było inne i doszła jedna rórka która spowodowała ze rama stała sie zamknieta. Jak znajde zdjecia to ci pokaze pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 11 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2004 Ramy w które montowane były silniki Rotaxa były dodatkowo wzmacniane (m. in. wykonywane z profili o grubszych ściankach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 12 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2004 siedzialem na takim sprzecie i to jest zupelnie co innego niz zwykla etz. rama jest calkiem inna, nawet w niej znajduje sie korek wlewowy oleju do silnika :mrgreen: ... tez kiedys mialem podobny pomysl, ale skapitulowalem... to jest po prostu inny motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 12 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2004 ja mialem mozliwosc kupna enduro mz rotax 500 za nie duza kase ale z czesciami to zapomnij nawet dane regulacyjne ciezko znalesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzyper1 Opublikowano 13 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2004 w sumie to może i racia ale mam jusz inny pomysł :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.