Mieter8i Opublikowano 8 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2021 Witam otóż mam problem w apce 2006 cylinder 70 PF oraz gaźnik china 21mm dysza 95 aktualnie 2 rowek od dołu motor jedzie ale jak sie rozpedzi robi tylko buuuuuu i jak troche zwoli znowu jedzie i w kółko to samo na dyszy 90 i rowku 2 od dołu jechał normalnie ale mocy brakowalo pomoże ktoś ogarnąć ten gaźnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 ale 21 mm to jest czasem za mało do 70 ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 W dniu 8.07.2021 o 22:44, Mieter8i napisał: Witam otóż mam problem w apce 2006 cylinder 70 PF oraz gaźnik china 21mm dysza 95 aktualnie 2 rowek od dołu motor jedzie ale jak sie rozpedzi robi tylko buuuuuu i jak troche zwoli znowu jedzie i w kółko to samo na dyszy 90 i rowku 2 od dołu jechał normalnie ale mocy brakowalo pomoże ktoś ogarnąć ten gaźnik? Na publicznym forum pytasz jak zwiekszyc predkosc w nielegalnym motocyklu ! Szacunek ! 🙂 Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 28 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 W dniu 3.10.2021 o 08:53, michoa napisał: ale 21 mm to jest czasem za mało do 70 ? Nie jest. Do takiego cylindra wystarczy spokojnie gażnik 17,5 czy nawet 19 mm np dellorto. Problem może być w złym doborze gażnika,dałbym mniejszy. Druga sprawa-nie kupuje się chińskich gażników bo to jest taka tandeta że ciezko to wyregulowac. Ważny jest tez dolot i wydech w dwusuwie,jak to nie jest wszystko dobrane odpowiednio to nigdy tego nie ustawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.