damian19961 Opublikowano 11 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 W dniu 9.06.2021 o 23:19, Adam M. napisał: Nie mam szklanej kuli, ale moga byc przez sparciale kolektory ssace, brak oringow na srubach regulacji mieszanki na wolnych, nieszczelnosci wezy laczacych kolektor ssacy z kranikiem jesli jest podcisnieiowy, nieszczelne kapturki zaslaniajace krocce do podlaczenia zegarow podczas synchronizacji, a nawet oski przepustnic. 20 lat to troche czasu. Gaźniki wyczyszczone i synchronizowane, właśnie jak mówisz jak psikalem preparatem to widać było że przelatywał przez oski przepustnic leciutko, ale niestety tam żadnych uszczelnień nie ma i nic z tym zrobić nie mogłem, czy jest jakieś magiczne rozwiązanie na uszczelnienie tego? Pozdrawiam z Konina 😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 Lepsze uzywane gazniki z rozbitka??? Pozdrawiam z Mississauga. 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 Sprawdzenie czy ciągnie gdzieś lewe powietrze jest możliwe za pomocą zwykłego Plaka do kokpitu. Trzeba psiknac tym preparatem na gazniki i kolektor ssący gdy silnik pracuje na wolnych obrotach. Jeśli zmieni się praca silnika to jest gdzieś nieszczelność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian19961 Opublikowano 12 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 Plakiem patrzyłem nie zmieniaja się zbytnio obroty 😆 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian19961 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Witam wymieniłem. Gaźniki na oryginalne jakie powinny być czyli dysza 135 i 132 jak dobrze pamiętam, bo w swojej miałem założone 116 nie wiem po co to ktoś zmieniał ale moto nie miało kopa więc zmieniłem gaźniki.. I teraz zrobił się problem powiewaz moto nie chce zapalić na ssaniu tzn. Zaciągnę ssanie to nie zapali a jak dodam gazu i ssanie to zapali, dziwne jest to że zapali bez ssania i wtedy zaciągnę ssanie to wkręca się do 3k tak jak powinno być,. Na zimnym zapali bez ssania lecz falują obroty.. Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Zmieniłeś gaźniki czy dysze? Objawy wskazują na zbyt bogatą mieszankę, czyli trzeba zrobić regulacje śrubami składu mieszanki na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian19961 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Gaźniki całe zmieniłem Na używane. Śrubę od mieszanki wykręciłem 3 obroty.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 To może wkreć śruby mieszanki o pół obrotu i sprawdź, a jakby była mała poprawa to nawet o jeden obrót mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.