adrixx Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 Witam, w moim junaku racerze 125 niestety padł fabryczny silnik na wtrysku, chciałem założyć tam silnik 250, ale niestety występują tylko w wersji z gaźnikiem. Czy trzeba w takim razie specjalnie przerabiać instalacje elektryczną? Wiem że zmiana silnika wiąże się ze zmianą w dowodzie, oraz dodatkowymi uprawnieniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 Tak, caly uklad zaplonowy z modulem bedzie zupelnie inny. Chyba tylko cewki mozna zaadaptowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrixx Opublikowano 30 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 29 minut temu, Adam M. napisał: Tak, caly uklad zaplonowy z modulem bedzie zupelnie inny. Chyba tylko cewki mozna zaadaptowac. Czyli raczej gra nie warta świeczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 31 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 A co padło w silniku? Czy miał duży przebieg? Może nowy oryginalny silnik będzie najtańszym rozwiązaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrixx Opublikowano 31 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2021 2 godziny temu, Stefan Kowalski napisał: A co padło w silniku? Czy miał duży przebieg? Może nowy oryginalny silnik będzie najtańszym rozwiązaniem? Silnik da się naprawić, ale chodzi mi bardziej o dodatkową moc, bo jednak te 125 pod górę to za mało 🙁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.