M.A.V. Opublikowano 17 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2021 Aktualizacja po zmontowaniu moto odpala od strzała dało się zsynchronizować gaźniki ale nie reaguje na śrubę regulacji wolnych obrotów , cały czas trzyma bardzo wysokie około 3000… no jak dodaje gazu to raz się wkręci na obroty ale drugi raz już nie chce i dusi się. Jak zatkam ręka wlot powietrza to wkręca się za każdym razem. Wszytko szczelne sprawdziłem. Ktoś ma jakieś pomysły co dalej? zastanawia mnie tylko układ zasilania paliwem bo gsx 1100g ma pompkę paliwa natomiast bandit b12 działa bez pompy na podciśnieniu z kranika może tu jest problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 17 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2021 Brak tych sprężynek może sugerować, że gaźniki były rozłączane.Pompa nie powinna być problemem.Taki efekt z wysokimi obrotami może dawać mocno rozwalona synchronizacja.Dławienie przy dodawaniu gazu, to już kwestia regulacji iglicami bądź dyszami. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.