LORD VADER Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 Dobry, niedawno przyjrzałem się nyplom z kompletu pięknych szprych nierdzewnych (zamontowanych na kołach) no i qrwa stwierdzam rudego na nyplach. Zagotowałem się ... Sprawdziłem na stronce producenta , ci idioci nie przewidują nypli z nierdzewki do szprych z nierdzewki. Już myślałem że przyjanuszowałem przy zakupie ale nie , taki zestaw od Cross Center wyjechał . Test magnesem potwierdził diagnozę. Czy ktoś widział nyple z kwasówki no i czy można je zastapić mosiężnymi (no nie wydaje mnie się bo moto ciężkie ) z oksydą ? Szprycha ma 3,45mm średnicy , długość nypla 20,5mm , średnica osadzenia 7mm , średnica główki nypla 10,6mm . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2021 Nie moga byc szprychy z nierdzewki i nyple z nierdzewki, bo to zroslo by sie razem i bylo nie do odkrecenia, nyple do szprych z nierdzewki robi sie z brazu i chromuje. Na takich zreszta jezdze w swoich motocyklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 11 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 Dzieki Adamie , jakis namiar na gotowe nyple w przyzwoitym wykończeniu (takim które nie zlezie po 2 latach ) ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 24 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2022 No to polatane , dziś mało co nie wyglebiłem jak straciłem większość główek i luźne szprychy zaczęły mi dzwonić w kole . Nie żebym nic wczesniej nie zauważył tylko nie sądziłem że jest aż tak źle. Kręcąc kołem na centralne nie zauwazyłem że część główek się oddaliła , stukam wybiórczo w szprychy , no jedna może dwie brzękneły - dobra jesienią podjade na naciąganie . Temat wyjaśnił się dziś - na kole zostało się mniej niż połowa kompletnych szprych ... Qrwa , zrobiłem na nich 21tkm , nie byłem w Kazachstanie i nie widać tam działań o charakterze sabotażu (że niby ktoś "pomógł" ) . Co poszło nie tak ??? Czy mam rozumieć że te wyroby to jakaś żenująca ch**nia ? Majster (kolarz ) przełożył i wycentrował (i ie była to jego pierwsza robota) ,Szprychy graly mniej więcej jednakowo i podobnie jak w transalpie , w grudniu 2020 zawiozłem koła na przejrzenie i dociągnięcie . Miesiąc temu zmieniłem tylko laczka z tyłu bez przeglądu szprych. MAm teraz w koszyku zestaw hondowskich oryginałów za ~450pln z przesyłką albo powtórzyć zakup szprych z tematu . Kuźwa , zapasowy trampek też zdrowo dostawał w dupe i tam nic nawet nie drgnęło , całe koło stoi dęba , żadnego brzęczenia czy ponadnormatywnego bicia . Czy szprycharz jest w stanie aż tak przeciągnąć szprychy że pękają główki ?? Poleci ktoś dobrą firmę w temacie ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.