Sic_Majster Opublikowano 9 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2004 Siema mam taki problem, tzn musze ustawić rozrząd bo przy wymianie uszczelki mi sie zdeczka przestawil :D niechce wchodzić na obroty, a jak jest zimny pali tylko na zaciąg no i w ogóle jest slaby chociaz silnik pracuje rowniutko i gładziutko... a moze ma ktoś serwisówke do kawy gpz 600?? trudno w ogóle to ustawić? bo w serwisie w szczecinie krzykneli mi 300 stowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2004 Ogólnie masz trzy glówne znaki, których musisz się trzymać. Na wale korbowym ustawiasz na znak T. Na wałkach masz odpowiednie znaczki, oznaczone IN od strony dolotu i EXT na wydechu. Znaki te mają się znajdować w poziomie, na górnej krawędzi głowicy (muszą być skierowane na zewnątrz silnika). Dla pewności sprawdź ustawienie krzywek. Te na pierwszym cylindrze powinny się idealnie tak samo wznosić lekko w górę, na na 4 się mijają - mamy sytuację, że oba zawory są lekko otwarte. O ustawieniu krzywek piszę dlatego, że spotkałem się już w Kawasaki z kilkoma znakami na jednym kole, co może zrobić zamieszanie. Dlatego pamiętaj o sprawdzeniu jak się ustawiają krzywki. Po ustawieniu i zamontowaniu napinacza koniecznie kilka razy obróć silnikiem ręcznie, by sprawdzić że nic się nie opiera. Na siłę nie odpalaj motocykla, a już na pewno z pychu. Jak masz wątpliwości, to zakup serwisówkę - tam masz podane nie tylko ustawienia znaków. Jest też odległość pomiędzy nimi podana w ilości "bolców" w łańcuchu. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.