Vretig Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 WitamWczoraj przejechałem się skuterem i zauważyłem że gdy chce przyśpieszyć skuter jakby się dławi i gaśnie lecz gdy puszczam manetkę to chodzi dobrze na wolnych obrotach ale po jakiejś minucie gaśnie jeszcze przy tym słuchać jakieś „strzelanie z tłumnika” dlatego pomyślałem żeby wyczyścić gaźnik. Wyczyściłem poskładałem, zamontowałem i teraz nie odpala w ogóle. Zauważyłem że z baku nie leci paliwo do gaźnika. Podmuchałem w przewód w stronę baku i było słuchać normalnie bulgotanie. Nie jestem jakimś dobry mechanikiem więc mam nadzieję że tutaj znajdę odpowiedź na mój problem i czy jest możliwość że po prostu źle złożyłem gaźnik albo go podłączyłem?Z góry dziękuję za odpowiedźPozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 Jak zawsze sa 2 mozliwosci, raz ze zle zlozyles gaznik, dwa ze nie oczysciles kranika, a wlasciwie jego filtra w zbiorniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vretig Opublikowano 3 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 22 godziny temu, Adam M. napisał: Jak zawsze sa 2 mozliwosci, raz ze zle zlozyles gaznik, dwa ze nie oczysciles kranika, a wlasciwie jego filtra w zbiorniku. Okey rozkręciłem wszystko od nowa i złożyłem do kupy i teraz jest git tylko zostaje to strzelanie z tłumnika przy zwiększeniu obrotów. Co może być nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2021 Na pewno przy zwiekszaniu obrotow, czy moze przy zejsciu z obrotow kiedy konczysz przyspieszanie. Sprawdz dokladnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...