Skocz do zawartości

Wsk 125 wał korbowy


Łysy789
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepiej wał oddać do warsztatu mechanicznego. Rozbiorą, pomierzą i powiedzą co trzeba zrobić. Z wałami do WSK jest ten problem, że koszt regeneracji jest porównywalny z kupnem nowego. Nowe wały to produkty z Chin, które mają koła zamachowe monolityczne z krążków stali. Stare z PRL-u były odkuwkami, z blaszanymi pokrywami zmniejszającymi objętość szkodliwą komory korbowej. Korbowody i łożyska naprawcze to też produkty z dalekiego wschodu. Czy pasują do starych części nie wiem, bo dawno nie robiłem WSK. Ja zwykle polegałem na warsztatach, ale kilkanaście lat temu ceny napraw były niższe niż koszt nowej części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są dostępne wału nie z jednego kawałka, praktycznie jak oryginał - https://allegro.pl/oferta/wal-korbowy-wywazony-wsk-125-duells-6856445566?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_chemiakcesor_pla&ev_adgr=Części+i+wyposażenie+motocyklowe+-+Części+motocyklowe&gclid=Cj0KCQiAx9mABhD0ARIsAEfpavTn0o2eVjqU5BEMwUnzWeioC-j2XbnbFoUhP-gCJ3P4NiUroYZ98aQaAopjEALw_wcB

 

Są dostępne korbowody w dwóch rozmiarach dolnego sworznia z łożyskiem w główce. Można zrobić regeneracje na starej korbie. Które rozwiązanie najlepsze? moim zdaniem regeneracja na starej korbie, potem na nowej a na końcu nowy wał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...