Lanser Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 (edytowane) Witam mam problem z gsx600f Motocykl ma problem z paleniem zalewa go sprawdziłem kompresje miał po 8 9 na jednym miał 6 zrobiłem test olejowy i okazało się ze wypluł około 10 moje pytanie czy orientuje się ktoś jak wygląda remont góry np szlif czy kupie gdzieś tłoki nad wymiarowe czy wystarczą same pierścienie przebieg 32 tysiące tylko stał wiele lat Edytowane 12 Października 2020 przez Lanser Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 Ile km zrobiles po tym "staniu przez wiele lat"? Jesli go zalewa to problemem sa gazniki i to nimi trzeba sie zajac na poczatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanser Opublikowano 13 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Około 400km gażniki wyczyszczone i wyregulowane na gaźnikach dawka rozkręcona na 2,5 obrotu na tym co jest słaba kompresja 1,5 tak było po wymianie oleju oraz świec chodził długo elegancko a teraz fatum świece zakopcone jak zapali to wzorowo chodzi i pali pięknie zauważyłem a np 2 3 dni nie odpalany koniec nie zapali kranik nowy dodam ze stał ponad 10lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Kiedy mierzyles cisnienie sprezania, teraz jak zaczal zle chodzic czy niedlugo po wybudzeniu ze snu zimowego? Czy glowny klopot to problemy z zapalaniem i wowczas jak sprawdzisz swiece to sa zakopcone, ale gdy juz odpali i pracuje to pracuje dobrze a swice dobrze wygladaja? Jak go palisz na zimno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanser Opublikowano 15 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 (edytowane) Od dłuższego czasu miałem poszukiwanie bo prawy wydech był wilgotny dawka podczas czyszczenia gażników dawkę dałem taką jak ma być czyli po 2.5 obrotu później jak się zaczęły problemy skorygowałem na tym gaźniku na kturym jest słabe ciśnienie na 1.5 tak jak było ale dalej go zalewa ciśnienie mieżyłem teraz zawory regulowałem na początku jak zapali to normalnie działa świece zawsze są czarne zakopcone np kilka dni po czyszczeniu świec pali i normalnie jeździ kwestia tego ze wydaje mi się ze nie powinienem jeździć na tak niskim ciśnieniu niewiem jak wyglądają takie remonty silnika bo jestem mechanikiem samochodowym w aucie prosta sprawa szlif i tłoki nadwymiarowe tylko ze tu nie mogę znaleźć tłoku na szlif a tulejowanie i nowe pierścienie to ogromne koszta nie chcę tez kupować innego silnika bo wcale nie musi być lepszy niż mam no chyba ze same pierścienie z tym ze niewiadomo czy niezjadło cylindra i pytanie dlaczego tylko na drugim cylindze jest 6 i czy mogę tak jeździć czy nie zajadę silnika jak go pale na zimno wiec troszkę gazu i ssanie jak zapali od szczała to nie ma żadnego problemu a jak nie to już wcale niezapali ta początku też miał problem z palenie dostał nowe świece dedykowane kranik bo puszczał i miał 1.5 stanu oleju po postoju trochę puszczają jeszcze zawory iglicowe z tym ze na zamkniętym kraniku nie powinny tam jest podciśnieniowy więc sam się otwiera i zamyka dziękuje za pana zainteresowanie bo chyba tu nikogo nie ma chyba ze te zaworki i kable Edytowane 15 Października 2020 przez Lanser Błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 Kilka lat jezdzilem na Suzuki GS i GSX i bardzo cenie te motocykle bo sa niezwykle odporne na glupote wlascicieli.:) Co do twoich problemow to musisz zrobic porzadek z tymi zaworkami iglicowymi, wystarczy ze jeden przecieka i motocykl dobrze nie pali ani nie jezdzi. Niskie cisnienie sprezania moze byc spowodowane niedomykajacym sie zaworem po dlugim staniu, ale po 400 km powinno sie to wyrownac, tak ze to moze jednak pierscienie zapieczone w rowkach tloka. Jak jestes mechanikiem to warto nad tym silnikiem popracowac i sprawdzic co jest zle, moze zacznij od proby olejowej na slabym cylindrze, to sie dowiesz czy chodzi o zawory czy pierscienie. Jesli przebieg jest prawdziwy to tloki powinny wygladac jak nowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanser Opublikowano 16 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 (edytowane) Prawdziwy bo motocykl jak został sprowadzony w 2002r od tego czasu do 2006 zrobione około 3 tyś km później stał dopiero w tym roku został zarejestrowany jak pisałem wcześniej robiłem test olejowy i góra jest ok Edytowane 16 Października 2020 przez Lanser Błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 w takim razie najlesze co mozesz obic to zdjac glowice i cylinder i sprawdzic co sie dzieje, oraz dokladnie pomierzyc luzy miedzy cylindrami a tlokami. B. Mozliwe ze wymiana pierscieni oraz honowanie tulei wystarcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanser Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 (edytowane) Witam panie adamie jedyny ktury się zainteresował i całą reszte uzytkowników problem z ciśnieniem załatwionyna wcześniej czasu nie miałem się tym zająć na tym na kturym było 6 teraz na zimnym jest 8. na delikatnie zagrzanym 8.5 dalej nie chciało mi się czekać pozostała reszta 2 po 10 a 1 ma 9.5 myśle ze jeśli by bardziej zagrzać było by lepiej a teraz najwazniejsze czyli koszta remątu 8zł butelka nafty zalałem wszystkie na 2 dni ilością na oko i wsumie koniec remątu😆 Edytowane 6 Kwietnia 2021 przez Lanser Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Czyli zapieczone pierscienie na cylindrze z niskim sprezaniem. Na jakis czas to wystarczy, ale dalej cisnienie jest tam nizsze od reszty cylindrow. Nastepnej zimy zdjalbym cylinder i glowice, sprawdzil dokladnie i oczyscil z nagaru tlok i pierscienie najgorszego cylindra, przelecial honownica wszystkie cylindry i zlozyl wszystko z powrotem, potem dotarl na ostro silnik. Mozliwe ze cisnienie w najlepszych cylindrach troche spadnie, ale w najgorszym powinno sie podniesc, tak ze w efekcie byloby bardziej wyrownane niz obecnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanser Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Sprubuje jeszcze raz zalać naftą moze coś jeszcze pomiże a napewno niezaszkodzi mam yamahe w proszku i bardzo mało czasu myśle ze teraz niejest źle po zagrzaniu do temperatury pracy kompresja powinna wzrosnąć😊 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 To zawsze mozesz powtorzyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.