Skocz do zawartości

Problem z silnikiem gsx 600f


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z gsx600f 

Motocykl ma problem z paleniem zalewa go sprawdziłem kompresje miał po 8 9 na jednym miał 6 zrobiłem test olejowy i okazało się ze wypluł około 10 moje pytanie czy orientuje się ktoś jak wygląda remont góry np szlif czy kupie gdzieś tłoki nad wymiarowe czy wystarczą same pierścienie przebieg 32 tysiące tylko stał wiele lat

Edytowane przez Lanser
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Około 400km gażniki wyczyszczone i wyregulowane na gaźnikach dawka rozkręcona na 2,5 obrotu na tym co jest słaba kompresja 1,5 tak było po wymianie oleju oraz świec chodził długo elegancko a teraz fatum świece zakopcone jak zapali to wzorowo chodzi i pali pięknie zauważyłem a np 2 3 dni nie odpalany koniec nie zapali kranik nowy dodam ze stał ponad 10lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy mierzyles cisnienie sprezania, teraz jak zaczal zle chodzic czy niedlugo po wybudzeniu ze snu zimowego?

Czy glowny klopot to problemy z zapalaniem i wowczas jak sprawdzisz swiece to sa zakopcone, ale gdy juz odpali i pracuje to pracuje dobrze a swice dobrze wygladaja? Jak go palisz na zimno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od dłuższego czasu miałem poszukiwanie bo prawy wydech był wilgotny dawka podczas czyszczenia gażników dawkę dałem taką jak ma być czyli po 2.5 obrotu później jak się zaczęły problemy  skorygowałem na tym gaźniku na kturym jest słabe ciśnienie na 1.5 tak jak było ale dalej go zalewa ciśnienie mieżyłem teraz zawory regulowałem na początku jak zapali to normalnie działa świece zawsze są czarne zakopcone np kilka dni po czyszczeniu świec pali i normalnie jeździ kwestia tego ze wydaje mi się ze nie powinienem jeździć na tak niskim ciśnieniu niewiem jak wyglądają takie remonty silnika bo jestem mechanikiem samochodowym w aucie prosta sprawa  szlif i tłoki nadwymiarowe tylko ze tu nie mogę znaleźć tłoku na szlif a tulejowanie i nowe pierścienie to ogromne koszta nie chcę tez kupować innego silnika bo wcale nie musi być lepszy niż mam no chyba ze same pierścienie z tym ze niewiadomo czy niezjadło cylindra i pytanie dlaczego tylko na drugim cylindze  jest 6 i czy mogę tak jeździć czy nie zajadę silnika jak go pale na zimno wiec troszkę gazu i ssanie jak zapali od szczała to nie ma żadnego problemu a jak nie to już wcale niezapali ta początku też miał problem z palenie dostał nowe świece dedykowane kranik bo puszczał i miał 1.5 stanu oleju po postoju trochę puszczają jeszcze zawory iglicowe z tym ze na zamkniętym kraniku nie powinny tam jest podciśnieniowy więc sam się otwiera i zamyka dziękuje za pana zainteresowanie bo chyba tu nikogo nie ma chyba ze te zaworki i kable 

Edytowane przez Lanser
Błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat jezdzilem na Suzuki GS i GSX i bardzo cenie te motocykle bo sa niezwykle odporne na glupote wlascicieli.:)

Co do twoich problemow to musisz zrobic porzadek z tymi zaworkami iglicowymi, wystarczy ze jeden przecieka i motocykl dobrze nie pali ani nie jezdzi. Niskie cisnienie sprezania moze byc spowodowane niedomykajacym sie zaworem po dlugim staniu, ale po 400 km powinno sie to wyrownac, tak ze to moze jednak pierscienie zapieczone w rowkach tloka. Jak jestes mechanikiem to warto nad tym silnikiem popracowac i sprawdzic co jest zle, moze zacznij od proby olejowej na slabym cylindrze, to sie dowiesz czy chodzi o zawory czy pierscienie.

Jesli przebieg jest prawdziwy to tloki powinny wygladac jak nowki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdziwy bo motocykl jak został sprowadzony w 2002r od tego czasu do 2006 zrobione około 3 tyś km później stał dopiero w tym roku został zarejestrowany jak pisałem wcześniej robiłem test olejowy i góra jest ok 

Edytowane przez Lanser
Błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 w takim razie najlesze co mozesz obic to zdjac glowice i cylinder i sprawdzic co sie dzieje, oraz dokladnie pomierzyc luzy miedzy cylindrami a tlokami. 

B. Mozliwe ze wymiana pierscieni oraz honowanie tulei wystarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam panie adamie jedyny ktury się zainteresował i całą reszte uzytkowników problem z ciśnieniem załatwionyna wcześniej czasu nie miałem się tym zająć na tym na kturym było 6 teraz na zimnym jest 8. na delikatnie zagrzanym 8.5 dalej nie chciało mi się czekać pozostała reszta 2 po 10  a 1 ma 9.5 myśle ze jeśli by bardziej zagrzać było by lepiej a teraz najwazniejsze czyli koszta remątu 8zł butelka nafty zalałem wszystkie na 2 dni ilością na oko i wsumie koniec remątu😆

Edytowane przez Lanser
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zapieczone pierscienie na cylindrze z niskim sprezaniem. Na jakis czas to wystarczy, ale dalej cisnienie jest tam nizsze od reszty cylindrow. Nastepnej zimy zdjalbym cylinder i glowice, sprawdzil dokladnie i oczyscil z nagaru tlok i pierscienie najgorszego cylindra, przelecial honownica wszystkie cylindry i zlozyl wszystko z powrotem, potem dotarl na ostro silnik. Mozliwe ze cisnienie w najlepszych cylindrach troche spadnie, ale w najgorszym powinno sie podniesc, tak ze w efekcie byloby bardziej wyrownane niz obecnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...