flyghost997 Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 Witam. Od jakiegks czasu bujam sie ze złożeniem kxa. Kupilem motor w czesciach z uszkodzona skrzynia. Wymienilem wszystkie łożyska, korbe, cyl zatulejowany, nowa korba, listki membranowe, ogolnie próbuje odrestarowac motor. Do rzeczy. Motor stoi u "mechanika" ktory mi zlozyl silnik do momentu w ktorym widac na zdjęciach. Gada mi ze nie idzie przykręcić sloneczka do programatora gdyz programator nie siega łożyska. I na tym etapie praca stoi. Co wy o tym myslicie? Gdzie szukac problemu badz klamstwa mechanika. Druga skrzynia drugie wodziki programator gdyz nie chciałem sie bawic w naprawy starej. O co tu moze chodzic? Bardzo prosilbym o rzetelne odpowiedzi gdyz w motor wpakowane troche kasy a to nadal zadnego dzwieku od kupna nie wydało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 Czy oba programatory byly identyczne tzn ten sam numer czesci? Czy je porownywales przed wlozeniem? Czy stary programator byl na tyle zuzyty e nie mozna go zastosowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flyghost997 Opublikowano 30 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 "mechanior" ma dwa programatory ten ktory tam siedzi i ten stary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 No to jezeli stary pasowal, a nowy nie to co za problem sprawdzic dlaczego? Jezeli oba programatory sa isentyczne to moze nowe lozysko rozni sie od starego? To sa pytania ktore ty powinienes zadac"mechanikowi". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flyghost997 Opublikowano 31 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Nie napisałem ze stary pasowal, gdyz pewnie dwa byly sprawdzane. Dwa programatory sa identyczne, lozyska sa nowe, i stare rowniez porównywane, wszystko to samo. Na zdjeciach wyzej widac jak wiele brakuje tam dla tego programatora, doslownie pol lozyska czyli programator wogle nie wchodzi nawet w te lozysko prawie.. . PS byly zamowione drugie kartery, zmierzona odległość dla pewności wszystko sie zgadza, juz brakuje pomyslow na ten silnik... W czym jeszcze szukac problemu?? Pierwsza mysl to w "mechaniku" gdyz po takich zakupach gdzie to "mechanior" szukal i kupował skrzynie wodziki i programator, wydaje mi sie to nie realne, nie mozliwe. Chlop gada ze siedzi 20 lat w kawasaki a wyklada sie na czyms takim i teksty badz glupie klamstwa z jego strony bo cos innego na zlozenie tego motocykla sie przeklada. Facet prowadzi serwis kolo dupy dla goscia tez narazie nie mam co robic, jednak dla typa zlamanego grosza nie zaplace gdyz to wszystko nie tak mozna se bylo wyobrażać, nie po to woziłem motor 220km aby zajechac i odebrac go w takim stanie. Prosilbym o opinie na ten temat. Zmien mechanika spodziewam sie, jednak chodzi tu o to iz motor z serwisu gdzie ktos siedzi tyle lat w kawasaki bez zbędnego pier***** powinien wyjechac o wlasnych silach. Wodziki ? Sruba spustowa oleju? wykręcona. srubki trzymające lozysko orginal. Sloneczko orginal sruba do przykrecenia słoneczka do programatora orginal. Moze ktos wiecej jest w stanie podpowiedzieć wszystkie mozliwosci ktore moga byc powodem tego problemu... Straszny metlik co tu dalej robic..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Trzeba to jeszcze raz rozebrac i sprawdzic gdzie lezy problem. Skladajac swoje silniki zawsze przymierzam wszystko kilka razy przed koncowym montarzem zeby byc pewien ze pasuje i pracuje. Rozebrac ten jednocylindrowy silniczek to 40 min jesli sa stare czesci to co za problem porownac je z nowymi i znalezc przyczyne problemu? Oprocz tego masz tu serwisowke i w dziale 7 mozesz sobie obejrzec jak skrzynia jest zbudowana. Bebenek wybieraka biegow nie ma zadnych dystansow i mocowany jest w polowkach karteru, w mojej opinii lozysko jest po prostu za plytko wcisniete i dlatego palec programatora nie siega do tego bebenka: https://www.howtomotorcyclerepair.com/images/Kawasaki-KX125-KX250-Service-Manual-1994-1995-1996-1997-1998.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Kwiecień Opublikowano 21 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2021 Teraz ja jestem posiadaczem tego oto motoru zrobiłem swapa i motor śmiga , kupiłem ramę od lobo Moto. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.