R6 2001 Opublikowano 26 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 Witam od jakiegoś czasu staram się dość z wolnymi obrotami u siebie w fajerce . Problem polega na tym że na max wykręconej regulacji obrotów mam 1300 ale tylko wtedy kiedy moto ma temperaturę ok 100 stopni mając 80 łapie 1600 czasami wtedy załącza się wiatrak. Przepustnice napewno się nie zacinają słuchać wyraźnie jak linki otwierają i zamykają, dodatkowo było regulowane podcisnienie na waku. Dlaczego tak się dzieje. Motocykl to honda cbr1000rr sc 57 wersja b. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 27 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 Może system automatycznego ssania który lekko unosi przepustnice przy zimnym silniku nie do końca wraca. Trzeba sciagnąc airboxa i zobaczyc o co opierają sie przepustnice że nie mogą sie domknąć... A moze jakieś lewe powietrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6 2001 Opublikowano 27 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 (edytowane) Powiem Ci ze jestem pewny że przepustnice zamykają (czyściłem ranty z nagaru) się do końca ale nie kumam dlaczego w przepustnice wchodzą węże od pompy wody i właśnie tam idzie też linka od ustawienia obrotów jalowych. Zwykle jak podbija obroty to włącza wiatrak potem wyłącza i wraca 1300. Edytowane 27 Maja 2020 przez R6 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 28 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 Nawet te 1300 to za dużo. Powinno się linką do regulacji dać zjechać obrotami aż do zgaśnięcia. Na początek musisz zajrzeć do tego mechanizmu gdzie linka wchodzi. Moze tam akurat tkwi przyczyna... No chyba że lewe powietrze łapie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6 2001 Opublikowano 28 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 (edytowane) Zdejmowałem tam airboxa, zakładałem linki i naprawdę jestem pewny, że rollgaz chodzi płynnie i przepustnice zamykają się całe słychać nawet strzal manetki jak się zamyka. Dzisiaj jak naprawdę go mocno zagrzałem to miałem bez mała 1100 obrotów ale tylo wtedy kiedy moto osignie 106 stopni czyli z włączeniem wiatraka, na logikę obroty spadają jak maksymalnie się nagrzeje. Linką niestety mogę tylko zwiększyć obroty. Edytowane 28 Maja 2020 przez R6 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 No na czyms te przepustnice muszą się zatrzymywać 🙂 zobacz o co się opiera wałek przepustnic przy zamknieciu, bo gdzieś jest jakiś ogranicznik który reguluje kąt uchylenia - czyli regulacja obrotow jałowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.