Piotrek_eM Opublikowano 1 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2004 W motocykle bawie się dopiero kilka dni, a z mechaniki generalnie jestem zielony. Mam 2 pytania: - czy to możliwe (bo na pewno nie normalne), że akumulator po pełnym załadowaniu rozładowuje się w ciągu jednego dnia, nawet podczas jazdy?- czy to jest normalne, że zimny silnik na włączonym ssaniu i temperaturze powietrza około 15 stopni, gaśnie jeśli się co chwilę przez kilka minut nie gazuje? Z góry dzięki za wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 1 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2004 Cytat - czy to możliwe (bo na pewno nie normalne), że akumulator po pełnym załadowaniu rozładowuje się w ciągu jednego dnia, nawet podczas jazdy? Mozliwe - albo zwarcie w instalacji albo brak ladowania (przerabialem juz i to i to :banghead: ) Cytat - czy to jest normalne, że zimny silnik na włączonym ssaniu i temperaturze powietrza około 15 stopni, gaśnie jeśli się co chwilę przez kilka minut nie gazuje? Tutaj szukalbym przyczyny w gazniku - co to za sprzet ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_eM Opublikowano 1 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2004 Jest to bandzior 400, mam go kilka dni dopiero. Dzisiaj miałem zamiar jechać w trase a tu QPA, jade pociągiem a na moto pewnie nie wsiądę przez najbliższy miesiąc :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyclon Opublikowano 5 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2004 w sumie nei ważne co to diagnoza powinna być podobna. Co do akumulatora to raczej napewno gdziesz masz zwarcie. Ja tak miałem i wymieniam instalke teraz.Pozatym jeśli masz zwarcie to to też może mieć wpływ na prace silnika. (za słabe aku i za niskie obroty żeby alterantor dał odpowiednio duże napięcie) wię chce Ci gasnąc i spadają obroty. Spróbuj oblookać kabel po kabelku czy nie przetarła się gdzieś izolacja. z gaźnikiem bym poczekał chyba że umesz sięnim bawić... to próbuj szukać tutaj. (oczywiście twoje kłopoty to cały czas może być wina gaźnika ale najlepiej zacząć od najprostszych sposobów diagnoy)powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobra Opublikowano 6 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2004 Sprawdz najlepiej ładowanie przy pracującym silniku, po zapaleniu na klemach akumulatora poinno byc napięcie ok.14-14,4 V. Jeśli jest inaczej i akumulator wyładowuje sie podczas jazdy , możesz nie mieć w ogóle ładowania.Jeśli ładujesz prostownikiem (małym prądem) wyczerpany akumulator i natychmiast zaczyna on mocno gazować- musisz zmienić akumulator, ma już małą pojemność i nie naładujesz go w 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_eM Opublikowano 6 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2004 Dobra, za dwa dni wracam do domu i zobaczę co tu się da zrobić z całym tym syfem. Dzięki za pomoc, jak zacznie działać to napiszę co to było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.