Max2226 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Witam. Problem w skuterku wygląda następująco, po odkręceniu manetki skuterek chodzi chwile na obrotach i zachowuje się jak by brakowało paliwa lub gubił iskre, ale wystarczy dać mu troche ssania i dalej chodzi puszczając go wtedy na wole obroty chodzi idealnie. Podczas jazdy ma swoje humory potrafi przejechać 10m i ma ochotę zgasnąć a czasami nawet ruszyć się nieda.Gdy udalo mi się ruszyć i zaczął beczeć zatykając palcem dolot w gaźniku ozywał. Co zostało sprawdzone: Gaźnik podmieniono na inny zachowuje się identycznie. Na cały dolot dorobione nowe uszczelki jedynie czego nie moglem podmienić to zaworków blaszanych ale widać już na nich ze lekko nie dociskają ale czy to może być powodem problemu? Uszczelnienie od strony prądnicy sprawdzone i szczelne, od strony napędu jest olej wiec wykluczam bo w spalinach nie czuć oleju. Cewki były założone 2 i na każdej tak samo. Zapłon jest dla mnie dziwny wychowałem się na przerywaczach, jest to zapłon z jedna cewka w magnecie 2 kable od tej cewki prowadzą do modułu, moduł zapłonowy jest na 4 wyjścia. Z ojcem już 3 dni stoimy nad skuterkiem i tracimy pomysły co może być nie tak. Przed zima skuterek jeździł ciężko powiedzieć czy jeździł z pełną mocą bo tylko po prywatnym terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Czy to 2 suw? Nie znam sie na 2 suwach ale wyglada ze dostaje za malo paliwa/za duzo powietrza jesli przytkanie reka pomaga. Gaznika nie trzeba podmieniac tylko sprawdzic droznosci ukladu wolnych obrotow, bo wydaje sie ze tam jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2226 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Cały gaźnik był czyszczony każda dysza każdy otworek i nic to nie pomogło, były podejrzenia co do gaźnika po czyszczeniu dlatego został podmieniony podmieniony na zupełnie inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Te "zaworki blaszane" to jest tzw zawór membranowy, Znajduje się on pod kruccem dolotowym po gażniku. Element niezwykle istotny w dwusuwie ,także odpowiedzialny za sprężanie,bo jak masz nawet minimalne szczeliny,sprężona mieszanka zamiast powędrować nad tłok do komory spalania, to będzie wracała spowrotem w kierunku gażnika. Wymień zawór,a jak to nie pomoże to w gazniku sprawdz dysze główną i układ przejściowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.