pan_bobek Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Witam. Mam Crf 250 z 2014 (na wtrysku). Moto paliło ale było bardzo słabe, został zrobiony remont góry silnika, wymienione zawory ssące, wyregulowane. Po tym zabiegu problem pozostał, ciężko paliło, zamulało od dołu. Wysłałem wtrysk i pompę paliwa do sprawdzenia. Wtrysk ładnie podobno rozpyla a pompa paliwa została wymieniona na nową. Dziś wszystko poskładałem niestety moto wg nie odpala. Iskra jest ale zero reakcji, świeca po wykręceniu sucha. Po wlaniu kapki paliwa do cylindra moto dało lekką oznakę i strzeliło po czym problem znów pozostał. Czyli jak by po prostu nie dostawała paliwa. Macie pomysły co jeszcze by można było sprawdzić/zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Ta CRF to czasami nie ma immobilizera? Bo coś mi się zdaje, że tak. A objaw, który opisałeś idealnie pasuje pod problem z immo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan_bobek Opublikowano 31 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Nie ma, to crossówka jest. Ogólnie dziś rozebrałem wszystko jeszcze do samego tłoka raz bo mówię może przy remoncie coś źle złożyłem albo ustawiłem. Ale wszystko w silniku jak trzeba, wygląda jak nowe, tłok, zawory... Złożyłem do kupy jak było. Już sam nie wiem, została mi świeca stara tylko w nim już zamówiłem nową bo może to przez nią, chociaż iskrę sprawdzałem i jest. Albo jakiś czujnik może ale to też ciul wie... Jak wymiana świecy nie pomoże to oddam ją do jakiegoś fachowca bo głowa mała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.