Skocz do zawartości

Honda Revere na sprzedaż


Qadrat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę się w życiu plany pozmieniały, wyprzedaję wszystkie sprzęty co mam w garażu 🙂

Honda Revere, 1991 rok.
Silnik: V2, 647 ccm
Moc: 37 kW, fabrycznie zablokowany do 50 KM, łatwo można odblokować do pełnych 57 KM.
OC i przegląd do czerwca 2020 roku
Przebieg 47 000 km (prawdziwy, w opisie wyjaśnię)

Motocykl w bardzo dobrym stanie, kupiłem go z myślą, że jeszcze kilka lat i to będzie fajny klasyk. W pełni oryginalne malowanie, wszystkie naklejki tak jak zostały naklejone w fabryce. Jedyna rzecz nieoryginalna to tylne kierunkowskazy, poprzedni właściciel miał stelaże pod kufry i trochę musiał przerobić migacze. Zamontowałem kierunki od Yamahy bo pasowały a w międzyczasie szukałem oryginałów. Ciężko było je dostać wraz z ramionami ale po dwóch miesiącach się udało, leżą w pudełku, wystarczy przełożyć.

Na zdjęciach Honda stoi jeszcze na starej przedniej oponie. W październiku kupiłem nową Bridgestone BT45, przejechane na niej jest jakieś 200 km. Profilaktycznie wymieniłem w przednim kole łożyska oraz wszelkie uszczelniacze - były jeszcze od nowości (były oryginalnie NSK i takie też kupiłem). Standardowo po zakupie wymieniłem świece, oleje i filtry, płyn hamulcowy i chłodniczy. Przewody i fajki też nowe (fajki NGK, przewód silikonowy Beru), nikt tego przede mną nie wymieniał. Przewód nie miał przebić ale był bardzo sztywny. W tylnej części motocykla przejrzana cała elektryka, wyczyszczona i poprawiona każda kostka. Zostało jeszcze przejrzeć przednią część. Wymieniłem też klocki hamulcowe z tyłu na organiczne EBC, były jeszcze od nowości stąd więc jestem pewny przebiegu. Tarcze hamulcowe również są fabryczne, zużycia niemal nie widać. Latem wleciał nowy akumulator Exide AGM.

Silnik suchutki, zero jakiegokolwiek wycieku. Ładnie odpala, ładnie pracuje, po wymianie oleju zrobiłem ~2000 km i żadnego ubytku na bagnecie. Skrzynia i sprzęgło pracują jak należy. Przeniesienie napędu bez luzów, pracuje cicho, dyfer się nie nagrzewa. Nigdzie nie ma też jakiejkolwiek rdzy.

Co do zrobienia:
Łożyska główki ramy - luzu nie ma ale po uniesieniu przedniego koła do góry i kręceniu kierownicą od lewej do prawej czuć jak kierownica "wskakuje" w środkowe położenie.
Tylna opona - bieżnika sporo ale z racji DOT z 2012 roku można by ją zmienić.
Nie zaglądałem do zaworów i gaźników, nic niepokojącego się nie dzieje ale przydało by się zajrzeć.

Fajnie by było gdyby Honda trafiła do kogoś, kto pociągnie dalej ten temat i potrzyma ją kilka lat aż stanie się youngtimerem, jakość niespotykana w dzisiejszych maszynach.

Cena: 5500 zł

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg IMG-20190815-143141.jpg IMG-20190815-143220.jpg IMG-20190815-143232.jpg IMG-20191013-174317.jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...