inmortal86 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Witam, jestem użytkownikiem CBR600RR (PC37, 2003r). Motocykl od tygodnia ma problem z odpaleniem. Po przekręceniu kluczyka kontrolka HISS i F1 gasną, słychać pompę paliwa, rozrusznik prawidłowo kręci ale motor nie odpala. Bezpieczniki wszystkie dobre, kostki w instalacji również pospinane odpowiednio. Po wyjęciu świec podczas kręcenia rozrusznikiem nie widać iskry. Impulsator, który wychodzi z silnika po prawej stronie podpięty jest gdzieś pod zbiornikiem (czerwona kostka). Obok akumulatora wisi jedna, czerwona kostka, do której nie jest nic podpięte. Zdjęcie poniżej. Co to może być? Na co zwrócić uwagę? Gdzie szukać problemu? Proszę o jakieś rady. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Zanim przenicujesz wszystkie kostki sprawdź czujnik kosy i klamki sprzęgła. Od tego zacznij. Polecam sciągnąc sobie serwisówkę abyś po omacku nie grzebał. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inmortal86 Opublikowano 25 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Dzięki za sugestie. Serwisówkę już mam, żeby ewentualnie wyniki pomiarów weryfikować. Zacznę od wspomnianych czujników, aczkolwiek ten od kosy wydaje mi się że działa dobrze. Neutral świeci oraz w momencie wrzucenia biegu, kontrolka gaśnie. Dobrze że zima się zbliża, nie żal czasu 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Jak okaże się ,że czujniki masz dobre,idz dalej . W najgorszym wypadku masz spalony moduł,albo stator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inmortal86 Opublikowano 26 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Sprawa wyjaśniona. Znalazłem gdzieś informację, że próbując odpalić motocykl przez co najmniej 10 sek można odczytać kody błędów. Kontrolka faktycznie zaczęła migać i pokazała kod 18. 18 - Cam pulse sensor, connection or loose sensor Okazało się, że czujnik zlokalizowany po lewej stronie motocykla, na dole silnika, niedaleko chłodnicy ma oberwany jeden przewód. Trochę cyny, termokurcz, chwila lutowania, ponowny montaż i CBR600 pali aż miło. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Gratulacje. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.