jacekfedor Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Mam problem z wyregulowaniem sprzęgła do Sportstera z 1983 roku. Po odpaleniu motocykla okazało sie, że sprzęgło po regulacji zgodnej z instrukcja nie rozłącza się, natomiast jak się śrubę regulacyjną dokręci sie mocniej to wysprzęgla, ale w czasie jazdy się ślizga. Słyszałem że to dość powszechny problem w ironheadach, a nigdzie nie mogę znaleźć informacji jak sobie z tym radzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Boje sie ze trzeba do tego zdjac pokrywe sprzegla i napedu pierwotnego, po czym sprawdzic jak wyglada ustawienie tarczy wyciskowej sprzegla, tzn czy jest ona centrycznie ustawiona do kosza sprzeglowego. Jesli to stary motocykl to przy okazji rozebralbym cale sprzeglo zeby sprawdzic stan podzespolow, glownie czy tarcze cierne nie sa spalone, przekladki tak samo a kosz i zabierak nie zuzyte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekfedor Opublikowano 14 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Wielkie dzięki. Sprzęgło rozebrałem, dałem nowe tarcze i ułożyłem je w taki sposób jak podaje instrukcja( wcześniej ostatnia tarcza cierna, ta jednostronna, była założona odwrotnie). Oczywiscie sprawdzę teraz czy tarcza wyciskowa jest centrycznie ustawiona, bo tego nie sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.