Skocz do zawartości

Problemy z regulacja sprzegła w sportsterze z lat 80


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z wyregulowaniem sprzęgła do Sportstera z 1983 roku. Po odpaleniu motocykla okazało sie, że sprzęgło po regulacji zgodnej z instrukcja nie rozłącza się, natomiast jak się śrubę regulacyjną dokręci sie mocniej to wysprzęgla, ale w czasie jazdy się ślizga. Słyszałem że to dość powszechny problem w ironheadach, a nigdzie nie mogę znaleźć informacji jak sobie z tym radzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boje sie ze trzeba do tego zdjac pokrywe sprzegla i napedu pierwotnego, po czym sprawdzic jak wyglada ustawienie tarczy wyciskowej sprzegla, tzn czy jest ona centrycznie ustawiona do kosza sprzeglowego.

Jesli to stary motocykl to przy okazji rozebralbym cale sprzeglo zeby sprawdzic stan podzespolow, glownie czy tarcze cierne nie sa spalone, przekladki tak samo a kosz i zabierak nie zuzyte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki. Sprzęgło rozebrałem, dałem nowe tarcze i ułożyłem je w taki sposób jak podaje instrukcja( wcześniej ostatnia tarcza cierna, ta jednostronna,  była założona odwrotnie). Oczywiscie sprawdzę teraz czy tarcza wyciskowa jest centrycznie ustawiona, bo tego nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...