Skocz do zawartości

Peugeot Trekker 2008 - Brak Iskry


Sayienfire
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem ze skuterkiem, szukałem odpowiedzi na podobnych tematach niestety nic nie okazało się pomocne. Do rzeczy, zakupiłem ostatnio Peugeota, po lekkim dzwonie z Francji, po wyczyszczeniu całości udało mi się go odpalić, oczywiście brak było kluczyka wyczytałem które kable potrzeba załączyć ( czerwony i czarny) zielony i biało czarny od gaszenia został jeszcze czerwono czarny ( kopie prądem jak by z pradnicy) wszystko było okej, kiedy niechcący złączyłem czerwony z czerwono czarnym a czerwono czarny z czarnym ( na krzyż) skuter odpalił ale przełącznik się spalił i skuter zgasł. Od tamtej pory brak iskry. Po tym zajsciu sprawdziłem cewke od zapłonu ( 520ohm) i impulsator +- (110ohm) wszystko się wydaje być okej. Kontrolki się palą, masę sprawdziłem, każdy kabel od kolumny do magneta jest cały. Dalej próbowałem podłączyć inny moduł 5pin do Peugeota 2t (oryginalnie w moim modelu 8pin ze sterownikiem do pompki oleju) nic to nie dało, dalej brak iskry. Kupiłem używany moduł, i dalej brak reakcji. Podłączyłem nowa cewke wn, iskry brak, przed cewką 2 kable pokazują CZASEM napięcie ok 2 - 20v czasem brak reakcji na mierniku. Brak mi pomysłów już dalej co można zrobić, ma ktoś jakieś pomysły? Bardzo proszę o pomoc, stawiam 4pak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem ze skuterkiem, szukałem odpowiedzi na podobnych tematach niestety nic nie okazało się pomocne. Do rzeczy, zakupiłem ostatnio Peugeota, po lekkim dzwonie z Francji, po wyczyszczeniu całości udało mi się go odpalić, oczywiście brak było kluczyka wyczytałem które kable potrzeba załączyć ( czerwony i czarny) zielony i biało czarny od gaszenia został jeszcze czerwono czarny ( kopie prądem jak by z pradnicy) wszystko było okej, kiedy niechcący złączyłem czerwony z czerwono czarnym a czerwono czarny z czarnym ( na krzyż) skuter odpalił ale przełącznik się spalił i skuter zgasł. Od tamtej pory brak iskry. Po tym zajsciu sprawdziłem cewke od zapłonu ( 520ohm) i impulsator +- (110ohm) wszystko się wydaje być okej. Kontrolki się palą, masę sprawdziłem, każdy kabel od kolumny do magneta jest cały. Dalej próbowałem podłączyć inny moduł 5pin do Peugeota 2t (oryginalnie w moim modelu 8pin ze sterownikiem do pompki oleju) nic to nie dało, dalej brak iskry. Kupiłem używany moduł, i dalej brak reakcji. Podłączyłem nowa cewke wn, iskry brak, przed cewką 2 kable pokazują CZASEM napięcie ok 2 - 20v czasem brak reakcji na mierniku. Brak mi pomysłów już dalej co można zrobić, ma ktoś jakieś pomysły? Bardzo proszę o pomoc, stawiam 4pak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z modułem to przeważnie jest tak,że musi mieć takie samo oznaczenie jak oryginalny. Więc najlepiej jak podłączysz oryginalny moduł z tym oznaczeniem jak miałeś. Sprawdz jeszcze iskrownik,czy któraś z cewek nie jest spalona. Zerknij równiez na  bezpiecznik główny 30A czy go nie zjarało.

Edytowane przez SamotnyWilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...