Kubuś50/125 Opublikowano 21 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Witam, po dzisiejszej jeździe zapaliła mi się kontrolka FL na wskaźniku temperatury, plus ciągle sie pali kontrolka ciśnienia oleju, na niektórych forach jest napisane, że to może być zawór exup niektórzy, że problem z wtryskami, dodam, że mam full przelot juz od kiedy go kupiłem, a zapaliło sie dopiero dzisiaj i ogolnie motocykl przeszedł w tryb awaryjny i ma blokadę po prostu nie oddaje całej mocy i blokuje obroty, może jakieś złe paliwo zalałem? Akurat dzisiaj tankowałem na Circle K, proszę o pomoc, Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 21 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Kontrola ta to tylko informacja o usterce. Musisz odczytać błędy. Instrukcja skopiowana z forum gsxrWtyk serwisowy. Biały, pod siedzeniem, koło bezpieczników, czasami zabezpieczony gumową zatyczką.Aby odczytać kod błędu należy zewrzeć biało czarny i biało czerwony przewod. Przy wyłączonej stacyjce i wyłączniku silnika na OFF. Przekręcamy stacyjkę na start i wyłącznik na ON. W miejscu temperatuy pojawi się kod błędu (C00 - brak błędów).Lista błędów poniżej.C14 - THROTTLE POSITION SENSORC15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSORC21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSORC22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSORC23 - TIPOVER SENSORC24 - IGNITION SIGNAL #1C25 - IGNITION SIGNAL #2C26 - IGNITION SIGNAL #3C27 - IGNITION SIGNAL #4C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATORC29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSORC30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNITC31 - GEAR POSITION SENSORC32 - INJECTOR SIGNAL #1C33 - INJECTOR SIGNAL #2C34 - INJECTOR SIGNAL #3C35 - INJECTOR SIGNAL #4C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEMC42 - IGNITION SWITCH SIGNALC46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (1000 ONLY) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 21 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 (edytowane) Który to będzie ten wtyk serwisowy? Bo u mnie białego nie ma 😕 Edytowane 21 Września 2019 przez Kubuś50/125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 21 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 W k4 i k5 ciężko ją znaleźć. Jest schowana w przestrzeni między siedziskami jak na tym filmie Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 21 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 I nie fl a FiWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 21 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 (edytowane) To nie jest ta kostka czasem? Powiem tak, odłączyłem aku i podłączyłem ponownie, błąd znikł i póki co z motocyklem nie ma problemu, jest możliwość, że po prostu jakis czujnik na chwile zgłupiał i po prostu błąd przez to wywaliło? Edytowane 21 Września 2019 przez Kubuś50/125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Ta jest od regulacji wtrysku. Od diagnostyki jest biała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 22 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Nie mogę jej znaleźć nigdzie, jest możliwość, że jej po prostu nie mam? Zapomniałem dodać, że dzisiaj wyjechałem i po 2km czyli jak moto się rozgrzało błąd znowu wyskoczył i motocykl blokuje się na 9tys obrotach i nie ma pełnej mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Biala wtyczka, bodajze 6cio pinowa! Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 22 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Tak ale nigdzie jej nie widzę, może w 4 jej nie było w co wątpię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 To jedź do warsztatu jak nie możesz sobie sam poradzić 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 22 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Dobra, zrobiłem to wyświetla się błąd SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR czyli c28 i co teraz? Gdzie znajduje się silnik krokowy? Dobra wyciągnąłem ten silniczek krokowy, teraz pytanie rozebrać go czy kupić nowy? Silniczek krokowy wydaje się być w porządku, co teraz? Błąd nadal wyskakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Dobra, zrobiłem to wyświetla się błąd SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR czyli c28 i co teraz? Gdzie znajduje się silnik krokowy? Dobra wyciągnąłem ten silniczek krokowy, teraz pytanie rozebrać go czy kupić nowy? Silniczek krokowy wydaje się być w porządku, co teraz? Błąd nadal wyskakujeSprawdź jego wiązke. Sprawdź też sam silnik elektrycznie zgodnie z manualem. Masz kogoś od kogo możesz silniczek pożyczyć?Wygląda na to że słabe luty to jedna z możliwych przyczyn.https://gixxer.pl/viewtopic.php?t=1474 Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 2 godziny temu, Kubuś50/125 napisał: Dobra, zrobiłem to wyświetla się błąd SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR czyli c28 i co teraz? Gdzie znajduje się silnik krokowy? Dobra wyciągnąłem ten silniczek krokowy, teraz pytanie rozebrać go czy kupić nowy? Silniczek krokowy wydaje się być w porządku, co teraz? Błąd nadal wyskakuje Rozbierz i przelutuj styki.. masz gdzies zimny lut Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 23 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Jest możliwe, że te luty się zepsuły od tego, że moto stało 3/4 dni oczywiście w garażu ale nie było odpalane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.