Skocz do zawartości

Suzuki Gsxr 600 k4 błąd FI C28


Kubuś50/125
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po dzisiejszej jeździe zapaliła mi się kontrolka FL na wskaźniku temperatury, plus ciągle sie pali kontrolka ciśnienia oleju, na niektórych forach jest napisane, że to może być zawór exup niektórzy, że problem z wtryskami, dodam, że mam full przelot juz od kiedy go kupiłem, a zapaliło sie dopiero dzisiaj i ogolnie motocykl przeszedł w tryb awaryjny i ma blokadę po prostu nie oddaje całej mocy i blokuje obroty, może jakieś złe paliwo zalałem? Akurat dzisiaj tankowałem na Circle K, proszę o pomoc, Pozdrawiam

  • 70624707_546372705905542_3442117349430263808_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_oc=AQlDxSuzAFGoBXxkTqNSdAsSmfjATnzGPJOYmdOYIo4l5gUrJ5IgGEB-YuIgm9HH1e4&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=6f2e5b5b333b4b100e5f305497b3bbc3&oe=5E012DF7

71178986_720512678376050_2409844869192220672_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_oc=AQllr40PFLjwrP9nL1QS2jQkG8ZVmOPR6yoWebKwoDC4H03lPQNyLOLQfp7mG4sJIsY&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=cb722149a25ede6314c9ff1a1284ee0d&oe=5E030147

70900265_426096384686816_3750358394825867264_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_oc=AQlhs6ujC7tkEVzSIKVjMfYfwPE9RTCJCGF75sYDk8KGtrXeqE85j7D-32ySfl-Firk&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=ee382062327f50dce942990d212644cf&oe=5E0504DF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrola ta to tylko informacja o usterce. Musisz odczytać błędy. Instrukcja skopiowana z forum gsxr

Wtyk serwisowy. Biały, pod siedzeniem, koło bezpieczników, czasami zabezpieczony gumową zatyczką.
Aby odczytać kod błędu należy zewrzeć biało czarny i biało czerwony przewod. Przy wyłączonej stacyjce i wyłączniku silnika na OFF. Przekręcamy stacyjkę na start i wyłącznik na ON. W miejscu temperatuy pojawi się kod błędu (C00 - brak błędów).
Lista błędów poniżej.
C14 - THROTTLE POSITION SENSOR
C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR
C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR
C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR
C23 - TIPOVER SENSOR
C24 - IGNITION SIGNAL #1
C25 - IGNITION SIGNAL #2
C26 - IGNITION SIGNAL #3
C27 - IGNITION SIGNAL #4
C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR
C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR
C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT
C31 - GEAR POSITION SENSOR
C32 - INJECTOR SIGNAL #1
C33 - INJECTOR SIGNAL #2
C34 - INJECTOR SIGNAL #3
C35 - INJECTOR SIGNAL #4
C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM
C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL
C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (1000 ONLY)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

70592091_471214510135385_2626525217656143872_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_oc=AQmFZoXX7hUsiEkwSh6qDCv9cvB3PT1d6IsajC3J4udBSMRau294g5NyhGr8855gDpc&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=2c434c0ede4e5523ea68a76cc3569af6&oe=5DF7DF8770621236_385192318842580_808805473561083904_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_oc=AQkX0whhK3N4CDM5rVwCtsHdCACC9W3htMP7lHiHcgLLnakdWMriHKMXWNwTcL8HQn4&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=ce9a468a6ad7124241299cec43aac9b7&oe=5E032412

To nie jest ta kostka czasem?

Powiem tak, odłączyłem aku i podłączyłem ponownie, błąd znikł i póki co z motocyklem nie ma problemu, jest możliwość, że po prostu jakis czujnik na chwile zgłupiał i po prostu błąd przez to wywaliło?

Edytowane przez Kubuś50/125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę jej znaleźć nigdzie, jest możliwość, że jej po prostu nie mam? 

Zapomniałem dodać, że dzisiaj wyjechałem i po 2km czyli jak moto się rozgrzało błąd znowu wyskoczył i motocykl blokuje się na 9tys obrotach i nie ma pełnej mocy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, zrobiłem to wyświetla się błąd SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR czyli c28 i co teraz? Gdzie znajduje się silnik krokowy?

Dobra wyciągnąłem ten silniczek krokowy, teraz pytanie rozebrać go czy kupić nowy? 

Silniczek krokowy wydaje się być w porządku, co teraz? Błąd nadal wyskakuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, zrobiłem to wyświetla się błąd SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR czyli c28 i co teraz? Gdzie znajduje się silnik krokowy?

Dobra wyciągnąłem ten silniczek krokowy, teraz pytanie rozebrać go czy kupić nowy? 

Silniczek krokowy wydaje się być w porządku, co teraz? Błąd nadal wyskakuje

Sprawdź jego wiązke. Sprawdź też sam silnik elektrycznie zgodnie z manualem. Masz kogoś od kogo możesz silniczek pożyczyć?

Wygląda na to że słabe luty to jedna z możliwych przyczyn.

https://gixxer.pl/viewtopic.php?t=1474

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kubuś50/125 napisał:

Dobra, zrobiłem to wyświetla się błąd SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR czyli c28 i co teraz? Gdzie znajduje się silnik krokowy?

Dobra wyciągnąłem ten silniczek krokowy, teraz pytanie rozebrać go czy kupić nowy? 

Silniczek krokowy wydaje się być w porządku, co teraz? Błąd nadal wyskakuje

Rozbierz i przelutuj styki.. masz gdzies zimny lut

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • _Monter_ zmienił(a) tytuł na Suzuki Gsxr 600 k4 błąd FI C28

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...