krzychufmx Opublikowano 8 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2019 Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Kawasaki KXF 250 z 2007r. Wcześniej już jeździłem takimi sprzętami ale w dwusuwie. Nie powiem jest różnica i 4t jeździ się lepiej ale muszę się jeszcze podszkolić jeżeli chodzi o mechanikę. Konkretnie teraz chodzi mi regulację gaźnika. Generalnie motor jeździ dobrze, ale ma coś takiego że jak nagle odkręcam manetę do końca to albo go zamula chwilę i wchodzi na obroty, albo w ogóle zgaśnie. Próbowałem regulować mieszankę paliwo powietrze ale nic nie daje. Jest jeszcze ten przyspieszacz ale nie wiem jak do tego podejść 🙂 czy macie jakieś sugestie, na co zwracać uwagę przy regulacji, regulować na ciepłym czy zimnym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Regulowac w mor,alnej temperaturze pracy, ale wydaje mi sie ze glownie trzeba sprawdzic prace przyspieszacza bo wydaje sie ze albo nie dziala, albo zalewa silnik paliwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkali360 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 Najpierw czyszczenie potem regulacje. Spróbuj zastosować tzn oring mod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.